تبیان، دستیار زندگی
پیروزی بایرن‌مونیخ و شكست سنگین كایزرسلاترن؛ كریمی جانشین بالاك شد؛ زندی و هاشمیان بازی كردند هفته‌ی دهم بوندس‌لیگا با پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ و شكست سنگین كایزرسلاترن برگزار شد. در رقابت‌های این هفته فوتبال باشگاه‌های آلمان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی بایرن و بارسلونا و توقف منچستر یونایتد

پیروزی بایرن‌مونیخ و شكست سنگین كایزرسلاترن؛

كریمی جانشین بالاك شد؛ زندی و هاشمیان بازی كردند

هفته‌ی دهم بوندس‌لیگا با پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ و شكست سنگین كایزرسلاترن برگزار شد.

در رقابت‌های این هفته فوتبال باشگاه‌های آلمان، بایرن‌مونیخ با چهار گل دویسبورگ را شكست داد كه علی كریمی از نیمه دوم جایگزین میشائیل بالاك شد. كایزرسلاترن نیز در زمین مونشن‌گلادباخ متحمل شكست سنگین چهار بر یك شد كه فریدون زندی از دقیقه‌ی 63 جانشین نرلینگر شد. هم‌چنین هانوفر و وردربرمن به تساوی بدون گل دست یافتند كه وحید هاشمیان تنها 9 دقیقه به جای برداریچ بازی كرد.

نتایج دیدارهای این هفته به این شرح است:

نورنبرگ 2 آرمینیا بیله‌فلد 3

ولفسبورگ صفر شالكه صفر

بایرن‌مونیخ 4 دویسبورگ صفر

اینتراخت فرانكفورت 6 كلن 3

هانوفر صفر وردربرمن صفر

هرتابرلین 3 ماینس 1

مونشن‌گلادباخ 4 كایزرسلاترن 1

نمایش قدرت بارسلونا به لطف درخشش رونالدینهو

دوگل " ساموئل اتوئو " مهاجم كامرونی شنبه شب به بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا كمك كرد تا در خانه خود به یك پیروزی سه بر صفر بر اوساسونا تیم بلند پرواز لا لیگا دست یابد .

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید ، اتوئو ظرف هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم دو گل به ثمر رساند تا تعداد گلهای خود را در این فصل به نه گل افزایش دهد .

" لودویك ژیولی " مهاجم فرانسوی نیز در اواخر بازی گل سوم را به ثمر رساند ولی این " لیونل مسی " جوان آرژانتینی و " رونالدینهو " بازیساز برزیلی بودند كه صحنه نمایش را در میدان از آن خود كردند .

گامهای "مسی" مدافعان اوساسونا را در طول شب آزار داد و رونالدینهو در هر سه گل بارسلونا دخالت داشت .

با این پیروزی ، بارسلونا13امتیازی شد و با دو امتیاز كمتر از رئال مادرید صدرنشین لالیگا و اوساسونا تیم دوم جدول ، به مكان چهارم صعود كرد .

رئال باید یكشنبه شب در خانه خود در مقابل والنسیا به میدان برود.

فیورنتینا همتای آ.ث میلان در لیگ فوتبال ایتالیا شد

سه گل الهام بخش " لوكا تونی " ملی پوش ایتالیایی باشگاه فیورنتینا ، پیروزی چهار بر یك برابر پارما را رقم زد و فیورنتینا را از نظر امتیاز همتای آث میلان كرد كه در مكان دوم جدول مسابقات سری آ ایتالیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از رم ، پارما كه براثر مصدومیت بازیكنان خود به سختی تضعیف شده بود شنبه شب توسط فیورنتینا میزبان خود سریعا متلاشی شد و در همان نیمه اول با دوگل " تونی " و یك شوت تماشایی " استفانو فیوره " سه بر صفر عقب افتاد.

تونی در دقیقه59با كنترل توپ در سینه در محوطه جریمه یك گل دیگر به ثمر رساند و تعداد گلهای خود را به سه گل افزایش داد .

" وینچنزو گریلا " بازیكن استرالیایی پارما در دقیقه66با یك ضربه كوتاه در محوطه جریمه پرازدحام حریف یكی از گلهای خورده را جبران كرد.

این پیروزی فیورنتینا را16امتیازی كرد كه یك امتیاز بیشتر از اینترمیلان تیم چهارم جدول است كه باید یكشنبه شب در مقابل اودینزه بازی كند .

در همین حال تیم مسینا در خانه خود یك بر یك در برابر اسكولی متوقف شد و با چهار امتیاز كه ناشی از چهار تساوی از هشت بازی خود بود در منطقه سقوط باقی ماند.

فوتبال باشگاه‌های برتر انگلیس - توقف منچستریونایتد برابر تاتنهام

تیم منچستریونایتد شنبه‌شب در ادامه هفته دهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های برتر انگلیس مقابل تیم تاتنهام متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، دراین بازی كه در حضور بیش از67هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر برگزار شد دو تیم در پایان90دقیقه تلاش به نتیجه تساوی یك بر یك دست یافتند.

گلهای این دیدار را " سیلوستره" در دقیقه7برای منچستریونایتد و "جرمین ینس"72برای تاتنهام به ثمر رساندند.

در دیگر دیدارهای مهم دیشب، تیم لیورپول با نتیجه2بر صفر مغلوب فولهام شد، آرسنال با تنها گل دقیقه ?"61روبرت پیرس" از روی نقطه پنالتی از سد منچسترسیتی گذشت و تیم گمنام ویگان با2گل استون ویلا را پشت سر گذاشت و به رده سوم جدول صعود كرد.