تبیان، دستیار زندگی
نیم نگاهی به آثار تولیدی در سینمای هالیوود در چند سال اخیر، حكایت از آن دارد كه سیاستمداران صهیونیست و عمال آنها در امریكا عزم خود را جزم كرده اند تا از طریق بنگاه نمایشی خود یعنی هالیوود، بیش از پیش به تخریب اسلام پرداخته و با هزینه های چند میلیارد دلاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با كدام سینما دین اسلام را به جهانیان معرفی كردیم؟!

سنگسار ثریا

نیم نگاهی به آثار تولیدی در سینمای هالیوود در چند سال اخیر، حكایت از آن دارد كه سیاستمداران صهیونیست و عمال آنها در امریكا عزم خود را جزم كرده اند تا از طریق بنگاه نمایشی خود یعنی هالیوود، بیش از پیش به تخریب اسلام پرداخته و با هزینه های چند میلیارد دلاری، تصویری خشن از اسلام به نمایش گذارند تا با حركت جنون آمیز اخیرشان (قرآن سوزی از سوی صهیونیست ها) بیش از پیش چهره پلید خود را به نمایش گذارند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، آوینی فیلم نوشت:تولید سریال 24 و سریال های مشابه كه اتفاقا با تبلیغات بسیار بنگاه های خبر پراكنی صهیونیستی، مخاطبان زیادی را در سراسر جهان با خود همراه كرد، از نمونه اقدامات مستندی است كه در آن ناعادلانه و غرض ورزانه كه البته چندان هم عجیب نیست دین اسلام و مسلمانان تروریست معرفی می شوند و از آن جالب تر اینكه جشنواره های مختلف جهانی نیز پیرو همان سیاستی كه عنوان شد به تعریف و تجلیل از آن می پردازند!

شاید تولید این آثار زنگ خطری بود كه متاسفانه مسئولان سینمایی با سعه صدر! با آن برخورد كردند و تنها با مصاحبه و محكوم كردن و ...به مقابله با آن برآمدند! در صورتیكه تولید آثار سینمایی در خور شان دین مبین اسلام بیش از پیش ضروری و مورد نیاز بود.

در همان زمان تولید چنین سریال هایی كه همزمان با ساخت سریال های ضد ایرانی همانند سنگسار ثریا،پر سپولس،300 و .... اتفاق می افتد، بایستی دست اندركاران سینمایی و سینماگران متعهد و مسلمان بر طبق وظیفه دینی و شرعی خود نسبت به خلق آثار دراماتیك كه شایسته اسلام باشد اقدام و این دین رافت و مهربانی را آنگونه كه هست به جهانیان معرفی می كردند.

شاید تولید این آثار زنگ خطری بود كه متاسفانه مسئولان سینمایی با سعه صدر! با آن برخورد كردند و تنها با مصاحبه و محكوم كردن و ...به مقابله با آن برآمدند! در صورتیكه تولید آثار سینمایی در خور شان دین مبین اسلام بیش از پیش ضروری و مورد نیاز بود.

حال جای سئوال است كه با هجمه تولیدات ضد ایرانی و اسلامی كه روانه سینماهای جهان می شود و سوت و كف جشنواره ها با جوایز مختلف بدرقه راه این سینماگران است و با تاسف باید گفت كه برخی از آنها نام ایران را با خود به یدك می كشند، كدام تولیدات قابل دفاع را عرضه كرده ایم؟ كدام اثر ضد صهیونیستی را تولید كرده تا روحیه پلید و خونخوار آنها را به جهانیان نشان دهیم؟سهم دولت در اكران اندك آثار ضد صهیونیستی چه بوده است؟آیا باتولید آثاری مانند یك جیب پر پول،شیر و عسل،فاصله،مادرزن سلام،افراطی ها و ....قرار است به جنگ آثار ضد ایرانی -اسلامی بپردازیم؟!

سهم سینماگران در تولید آثاری كه به مقابله با این سینما بپردازد چه بوده است؟هر چند یكی از فیلمسازان كشورمان،بعد از ساخت فیلم 300 به دنبال تولید فیلم كوروش كبیر بود تا چهره واقعی ایرانی را به نمایش بگذارد اما عدم همكاری مسئولان وقت(به گفته كارگردان اثر)،تولید چنین اثری را 5 سال به تاخیر انداخته است.

و هزاران سئوال بی پاسخ دیگر كه پرداخت به آن مجالی دیگر می طلبد......

منبع : جهان نیوز

تنظیم برای تبیان : مسعودعجمی