تبیان، دستیار زندگی
كمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه مكاتباتی را با كمیته‌ی داوران ایتالیا و دانمارك برای انتخاب قاضی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس انجام داده است. پیر لوئیجی كولینا از ایتالیا و كیم نیلسون دانماركی گزینه‌هایی هست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كولینا و نیلسون گزینه‌های داوری دیدار استقلال و پرسپولیس

كمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه مكاتباتی را با كمیته‌ی داوران ایتالیا و دانمارك برای انتخاب قاضی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس انجام داده است.

پیر لوئیجی كولینا از ایتالیا و كیم نیلسون دانماركی گزینه‌هایی هستند كه از سوی كمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت پنجاه و نهمین داربی سرخابی انتخاب شده‌اند.

كمیته‌ی داوران مكاتباتی را با فدراسیون‌های ایتالیا و دانمارك برای حضور یكی از این دو داور مطرح در تهران انجام داده است ولی تاكنون جواب نهایی را دریافت نكرده است.

رضا غیاثی رییس كمیته‌ی داوران به ایسنا گفت: اگر تحت هر شرایطی یكی از این دو داور را نتوانستیم برای قضاوت استقلال و پیروزی راضی كنیم گزینه‌های بعدی را بررسی می‌كنیم.

وی افزود: قطعا استقلال و پیروزی را داوری قضاوت خواهد كرد كه در جام جهانی 2006 نیز حضور داشته باشد.

گفتنی است دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سری رقابتهای دور رفت پنجمین دوره لیگ برتر روز 13 آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.