تبیان، دستیار زندگی
مصدومیت لیونل مسی تمام بارسلون را نگران کرده است .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسلونا تا صبح نخوابید

دوری مسی از میادین

مصدومیت لیونل مسی تمام بارسلون را نگران کرده است.

مدافع عنوان قهرمانی بازی برابر اتلیتیکو مادرید را برد اما به نظر می رسد بارسا برای این سه امتیاز بهای سنگینی پرداخته است. کسب این سه امتیاز برای آبی و اناری پوشان با توجه به برد گذشته رئال از اهمیت بالایی برخوردار بود اما این مسابقه پایان خوشایندی برای آنها نداشت.

همه چیز بخوبی برای کاتالانها در حال پایان گرفتن بود . بارسا با دوگل مسی و پیکه  با نتیجه دو بر یک از میزبان پیش بود اما تکل اویفالوژی مدافع تنومند اتلتیکو و پخش تصویر لیونل مسی که از درد به خود می پیچید موجی از نگرانی را در میان دوستداران بارسا در سراسر جهان که سرمست از کسب این سه امتیاز حساس در حال تماشای بازی تیم محبوبشان بودند بوجود آورد. ناخودآگاه خاطره مصدومیت رونالدوی معروف برزیلی در اذهان فوتبالدوستان تجدید شد. مصدومیتی که پس از آن رونالدو هیچگاه نتوانست به اوج دوران فوتبالش بازگردد.

امدادگران لیونل مسی مهاجم مهارنشدنی بارسا و تیم ملی آرژانتین را با چشمانی اشکبار و قوزک پای متورم به کمک برانکارد از زمین خارج کردند تا شادی این برد خارج از خانه در نظر گواردیولا و یارانش تبدیل به تلخی توام با نگرانی شود.

در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه اضطراب در چهره  گواردیولا موج میزد. پپ به هیچ وجه دل و دماغ پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را نداشت. گواردیولا در گوشه ای از صحبت هایش می گوید :" از این پیروزی خوشحالم اما مصدومیت مسی خیلی نگرانم کرده است. قرار است فردا تست هایی از پای مصدوم مسی بگیرند تا شدت مصدومیتش مشخص شود. امیدوارم این مصدومیت چندان جدی نباشد."

لیونل مسی

پپ: لئو را عمدی زدند

با این حال سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با ابراز ناراحتی از آسیب دیدگی ستاره تیمش، این موضوع را به طور ضمنی عمدی دانست.گواردیولا در پایان این دیدار بیشتر صحبت‌هایش را به آسیب‌دیدگی مسی اختصاص داد و درباره آخرین وضعیت او صحبت كرد.

سرمربی جوان بارسلونا درباره بازی گفت: «از این كه توانستیم اتلتیكو را شكست دهیم خوشحالم، اما نگران مشكلی هستم كه برای لئو به وجود آمد. البته خوشبختانه پس از معاینه اولیه مشخص شد استخوان زانوی او آسیب ندیده اما هنوز وضعیت نهایی‌اش مشخص نشده است.» گواردیولا در پاسخ به این سوال كه آیا آسیب دیدگی پای مسی عمدی بود یا خیر گفت: «فكر نمی كنم نیازی به نظر من نباشد، فیلم بازی به اندازه كافی گویا است.»

اویفالوژی: داور مرا بیخود اخراج کرد

مدافع اهل جمهوری چك اتلتیكومادرید بدون آنكه از مسی عذرخواهی كند خطای خشن خود را غیرعمدی توصیف كرد. توماس اویفالوژی با خطای بسیار خشن روی مچ پای راست مسی از بازی اخراج شد و جالب این جا است كه مدافع خاطی از اخراج خود هنوز هم شاكی و دلخور است: «خطای من هرگز عمدی نبود و فقط برای دفع توپ رفته بودم اما مسی به سرعت توپ را جلو انداخت و من دیگر كنترلی روی پرش خود نداشتم.» باشگاه بارسلونا در اعتراض به خطای خشن این بازیكن از كمیته انضباطی خواسته ضمن بازبینی تصاویر محكومیتی جدی در نظر بگیرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری