تبیان، دستیار زندگی
یک منبع امنیتی با اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفت که صهیونیست‌ها عمداً به سوی نظامیانی که در منطقه الضهیره مشغول تحکیم محل استقرار خود بودند، تیر هوایی شلیک کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

بخش سیاسی-نیروهای رژیم صهیونیستی در تجاوز جدید خود به جنوب لبنان به سوی نظامیان این کشور مستقر در مرزها شلیک کردند.

العدوان الاسرائیلی على لبنان

به نقل از خبرگزاری فرانسه، نظامیان رژیم صهیونیستی عصر دیروز به سوی مرزبانان ارتش لبنان که مواضع خود را در مرزهای این کشور با رژیم مستحکم می‌کردند، تیر هوایی شلیک کردند.

یک منبع امنیتی با اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفت که صهیونیست‌ها "عمداً " به سوی نظامیانی که در منطقه "الضهیره "مشغول تحکیم محل استقرار خود بودند، تیر هوایی شلیک کردند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که نیروهای لبنان در عمق 500 متری از خاک خود در بخش غربی نقطه مرزی بودند.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان به این حملات واکنشی نشان نداد و این نیروهای بین‌المللی "یونیفل " بودند که برای کنترل اوضاع وارد عمل شدند.

این منبع لبنانی با اشاره به اینکه هیچ نظامی لبنانی در این حمله آسیب ندید، تاکید کرد که اوضاع در مرزها آرام و حادثه صورت گرفته نیز در دست بررسی است.

"نیراگ سینگ " سخنگوی نیروهای یونیفل نیز با اعلام این خبر گفت که ارتش لبنان موضوع شلیک تیر هوایی را به نیروهای بین‌المللی اعلام کرد و این حادثه الان از سوی یونیفل در دست بررسی است.

رژیم صهیونیستی همواره از طرق مختلف به تمامیت ارضی لبنان بی‌توجهی می‌کند و با نقض قطعنامه 1701 سازمان ملل حریم هوایی یا زمینی این کشور را مورد تعرض قرار می‌دهد.

هفته گذشته نیز بلدوزرهای رژیم صهیونیستی به ده کیلومتری خاک لبنان در جنوب این کشور نفوذ کرده بودند. جنگنده‌های صهیونیستی نیز تقریبا همه روزه در آسمان لبنان به گشت‌زنی می‌پردازند.

منبع:تابناک

تنظیم:سعید آقازاده