تبیان، دستیار زندگی
روایت حجت‌الاسلام رشاد از زندگی رهبرانقلاب
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روایت حجت‌الاسلام رشاد از زندگی رهبرانقلاب

بخش سیاسی- رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حالی كه بغض خود را فرو می‌خورد، ادامه داد: تا به حال چندین بار قصد كرده‌ام با تلفن همراهم از كف پاره‌پاره و ترك‌ترك نعلین آقا عكس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران هم نشان بدهم.

آیت الله خامنه ای

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان خاطره‌ای از دیدار با مقام معظم رهبری گفت: دلم می‌خواهد از نعلین پاره پاره و ترك خورده مقام معظم رهبری عكس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران نشان دهم.

حجت‌الاسلام علی‌اكبر رشاد، سرپرست حوزه علمیه امام رضا (ع) تهران و مدارس تابعه، در مراسم اختتامیه «جشنواره علامه شعرانی» با بیان اینكه روند پیشرفت و ساماندهی حوزه‌های علمیه به خوبی پیش می‌رود، گفت: الحمدلله آنچه كه روزی آرزو بود؛ اكنون در حال تحقق است.

وی با تأكید بر ساده‌زیستی طلاب و دنباله‌روی از سیره مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: متأسفانه برخی معاندان و جاهلان به تخریب چهره مظلوم مقام معظم رهبری می‌پردازند و منكر ساده‌زیستی و سیره عملی زندگی ایشان هستند.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حالی كه بغض خود را فرو می‌خورد، ادامه داد: تا به حال چندین بار قصد كرده‌ام با تلفن همراهم از كف پاره‌پاره و ترك‌ترك نعلین آقا عكس بگیرم تا مظلومیت و ساده‌زیستی «سید علی» را به دیگران هم نشان بدهم.

حجت‌الاسلام رشاد در پایان سخنان خود بر تقوا و پرهیزكاری طلاب در كنار رشد علمی و پژوهشی آن‌ها تأكید كرد.

منبع: تابناک

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور