تبیان، دستیار زندگی
پژمان درستكار تا به حال در رقابت‌های این فصل كشتی بوندس‌لیگا صاحب دو پیروزی و دو شكست شده است. پژمان درستكار آزادكار وزن 84 كیلوگرم كشور و عضو سابق تیم ملی، در رقابت‌های این فصل كشتی بوندس‌لیگا از تیم هالبرگ موس به «اس وی و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش کشتی گیر ایرانی در بوندس لیگا

پژمان درستكار تا به حال در رقابت‌های این فصل كشتی بوندس‌لیگا صاحب دو پیروزی و دو شكست شده است.

پژمان درستكار آزادكار وزن 84 كیلوگرم كشور و عضو سابق تیم ملی، در رقابت‌های این فصل كشتی بوندس‌لیگا از تیم هالبرگ موس به «اس وی واكر بورگازن» نقل مكان كرده است و تا به حال چهار كشتی در وزن 96 كیلوگرم برای این تیم گرفته است.

درستكار در هفته نخست كریستین كلوكك را شكست داد اما در هفته‌ی دوم برابر وینسنت آكا كشتی‌گیر شاخص فرانسوی شكست خورد. وی همچنین در هفته‌ی سوم ماركوس ایچین را مغلوب كرد و در آخرین مسابقه‌ی خود نیز در 5 تایم مغلوب پتر كاسابوف از تیم شیفر استات شد.

در رقابت‌های بوندس لیگا كشتی‌گیر باید سه تایم را برنده شود تا به پیروزی دست یابد. همچنین در این مسابقات امتیازات كشتی‌گیران آزاد و فرنگی با یكدیگر محاسبه می‌شوند.

تیم واكر بورگازن نیز در چهار هفته نخست دو پیروزی و دو شكست داشته است و دو ایرانی دیگر به نام‌های محمود كریمی و محمد سلطانی در عضویت این تیم هستند.

گفتنی است؛ چهره‌های شاخصی همچون رادوسلاو ولیكوف، نیكلای پاسلار، داریوژ جابلونسكی، آرا آبراهامیان، امیران كاردانوف، ماریان ساندو، گنادی تولبیا، دیوید اوتیاشویلی، آدم بركت، آرپاد ریتر، اوتو آئویلی، آرائیك گورگیان، كریستین برزوفسكی و ... حضور دارند.