تبیان، دستیار زندگی
دارنده‌ی شش مدال جهان والمپیك در مورد حضور دوباره‌ی خود در كشتی گفت: در صدد بازگشت قدرتمندانه به كشتی هستم تا بر تعداد مدال‌های خود بیافزایم. علیرضا حیدری اظهار كرد: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارم تا در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت مقتدرانه حیدری به کشتی

دارنده‌ی شش مدال جهان والمپیك در مورد حضور دوباره‌ی خود در كشتی گفت: در صدد بازگشت قدرتمندانه به كشتی هستم تا بر تعداد مدال‌های خود بیافزایم.

علیرضا حیدری اظهار كرد: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارم تا در مسابقاتی كه شركت می‌كنم، بتوانم پاسخ محبت‌های مردم را بدهم.

كاپیتان تیم ملی در المپیك آتن تصریح كرد: هم‌اكنون استارت كار را زده و تمرینات سبك خود را شروع كرده‌ام. با تامین اجتماعی به عنوان مشاور قرارداد بسته‌ام، اما ضمن كمك به مربیان تیم، اگر صلاح بود، برای این تیم كشتی هم خواهم گرفت، چرا كه هدف اصلی من حضور قدرتمندانه در مسابقات و كسب مدال در رقابت‌های جهانی است.

حیدری در خصوص مصدومیت خود كه پیش از مسابقات جهانی رخ داد، گفت: پزشك معالج گفته، برای بهبودی كامل فشار زیادی نیاورم تا بعد از بهبودی كامل با تمام وجود در مسابقات شركت كنم.

وی در مورد شركت در مسابقات انتخابی با بیان این كه، مسابقات انتخابی در كشتی یك اصل است تصریح كرد: همان طور كه در گذشته هم گفته‌ام، ضمن احترام به قانون انتخابی، امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی كرده‌ام كه مشكلات سال گذشته گریبان‌گیرم نشود. ابتدا با شركت در پیكارهای انتخابی، امیدوارم دوبنده‌ی تیم ملی را بر تن كنم، سپس با شركت در تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی و جام جهانی، خود را آماده‌ی مسابقات جهانی 2006 سازم.

حیدری در مورد ناكامی تیم ملی در بوداپست تصریح كرد: تداخل برنامه‌های فدراسیون با تقویم فیلا به كشتی لطمه زد كه امیدوارم فدراسیون كشتی امسال برنامه‌ریزی خود را با تقویم فیلا تنظیم كند، تا تورنمنت‌های مهم را از دست ندهیم. از سوی دیگر، عدم اعتماد به نفس برخی از كشتی‌گیران و نبود سرمربی در تیم ملی اثر نامطلوبی بر تیم گذاشت كه امیدوارم فدراسیون كشتی بعد از مطالعه و بررسی، یك نفر را به عنوان سرمربی انتخاب كند تا تكلیف همه روشن شود. امیدوارم كسب یك مدال برنز از مسابقات جهانی ما را به خود آورده و مسوولین فدراسیون و برنامه‌ریزان را به این واقعیت رسانده باشد كه كشتی دنیا متحول شده و تیم‌هایی در دنیا موفق خواهند شد كه دارای برنامه باشند.

حیدری در پایان اظهار كرد: باخت در مجارستان، زنگ خطر كشتی را به صدا درآورد؛ اما، اگر بدانیم چرا در بوداپست موفق نشدیم، می‌توانیم در سال‌های آینده با قدرت به مدال‌های رنگارنگ جهان برسیم.

کناره گیری علیرضا حیدری از تیم ملی کشتی آزاد

بازگشت علیرضا حیدری به تیم ملی