تبیان، دستیار زندگی
آندرانیك تیموریان بعد از اینكه تعداد بازی‌های ملی‌اش به حد نصاب نرسید و نتوانست با بلكبرن انگلیس قرارداد امضا كند، درنهایت روز گذشته به تبریز رفت و با امضای قرارداد با تراكتورسازی بعد از مدت‌ها تیم‌دار شد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هافبك تیم‌ملی بالاخره تیم‌دار شد

تیموریان

آندرانیك تیموریان بعد از اینكه تعداد بازی‌های ملی‌اش به حد نصاب نرسید و نتوانست با بلكبرن انگلیس قرارداد امضا كند، درنهایت روز گذشته به تبریز رفت و با امضای قرارداد با تراكتورسازی بعد از مدت‌ها تیم‌دار شد. بعد از بازگشت تیموریان به ایران، حرف و حدیث‌های فراوانی درخصوص تیم آینده او به گوش می‌رسید و از استقلال و سپاهان به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های پیش‌روی آندو نام برده می‌شد. بعد از منتفی شدن حضور آندو در استقلال، سپاهانی‌ها هم قید جذب هافبك دفاعی تیم‌ملی را زدند تا آندو مجبور شود تیم دیگری را انتخاب كند.

تیموریان صبح روز گذشته به تبریز رفت و بعد از مذاكره با مسوولان تراكتورسازی با آنها به توافق رسید تا در این فصل برای این تیم توپ بزند. تیموریان تا پایان فصل جاری با تراكتورسازی قرارداد امضا كرد تا در ادامه رقابت‌ها با پیراهن شماره 15 تراكتورسازی در لیگ ایران فوتبال بازی كند. این‌طور كه از گوشه و كنار شنیده می‌شود، آندو برای بازی‌های باقی‌مانده لیگ دهم از سپاهانی‌ها 500 میلیون تقاضا کرده، اما نكته جالب اینجاست كه مسوولان تراكتورسازی عنوان كرده‌اند آندو با مبلغی زیر سقف قرارداد با این تیم قرارداد امضا كرده است.

آندرانیك تیموریان و مدیر‌برنامه‌هایش به همراه مدیرعامل و سرمربی تراكتورسازی بعدازظهر روز گذشته در كنفرانس مطبوعاتی شركت كردند تا رسما آندو به تبریزی‌ها معرفی شود.

جعفری: آمدن آندو را به فال نیك می‌گیریم

سردار جعفری، مدیرعامل تراكتورسازی جذب آندرانیك تیموریان را به فال نیك گرفت و درخصوص حضور این بازیكن ملی‌پوش در تبریز گفت: «بعد از گذشت هشت هفته از لیگ، جلسه‌ای با كادر فنی داشتیم و در این نشست مقرر شد تیم تقویت شود. در این میان بحث آندرانیك تیموریان مطرح شد و ما هم اقدامات لازم را برای جذب این بازیكن ملی‌پوش انجام دادیم. درنهایت با آندو به توافق رسیدیم و بالاخره این بازیكن را جذب كردیم. حضور تیموریان در تبریز را مثبت ارزیابی می‌كنم و امیدوارم با پیراهن تراكتور به موفقیت‌هایش ادامه بدهد.

فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی

كمالوند: آندو تمرین هم نكند، فیكس است

فراز كمالوند، سرمربی تراكتورسازی در جلسه معارفه آندو صحبت‌های بسیار جالبی را مطرح كرد و مدعی شد در جلسه‌ای یك ساعته با این بازیكن به توافق رسیده است: «بعد از اینكه آندو نتوانست با بلكبرن قرارداد امضا كند، ما به فكر جذب او افتادیم و بالاخره او را به خدمت گرفتیم. با توجه به رفاقتی كه با آندو داشتم، به دعوت من جواب مثبت داد و در جلسه‌ای یك ساعته با هم به توافق كامل رسیدیم و قرارداد نهایی شد. ما برای این فصل قصد جذب بازیكنان بزرگ را هم داشتیم و حتی با میلاد میداوودی و وحید طالب‌لو هم به توافق نهایی رسیدیم، اما تغییر مدیریت همه‌چیز را خراب كرد. آمدن آندو به تراكتورسازی در همین راستا انجام شد تا به تیم كمك كند.»

سرمربی تراكتورسازی درخصوص بازی كردن آندو هم صحبت‌های جالبی را به زبان آورد: «ما تا الان مجبور بودیم كرار را كمی عقب بیاوریم، اما با آمدن آندو او را آزاد می‌گذاریم تا بهتر توانایی‌هایش را نشان دهد. آندو و كیانی هم كنار هم بازی خواهند كرد كه مطمئنا می‌تواند به ما كمك كند. آندو، نصرتی و كرار از آن دست بازیكنانی هستند كه اگر تمرین هم نكنند، فیكس هستند و به تیم كمك می‌كنند.»

كمالوند بعد از بیان كردن این صحبت خیلی سعی كرد حرفش را عوض كند، اما خبرنگاران حسابی از خجالتش درآمدند.

آندو: استقلال و پرسپولیس هم هواداران تراكتور را ندارند

آندرانیك تیموریان، هافبك تیم‌ملی ایران درخصوص حضورش در تراكتور و به توافق نرسیدن با استقلال و سپاهان گفت: «با تیم‌های استقلال و سپاهان مذاكراتی داشتم، اما به دلیل مسایل شخصی تصمیم گرفتم تراكتور را انتخاب كنم. در این مدت به این نتیجه رسیدم در تراكتورسازی می‌توانم موفق‌تر باشم و درنهایت با مسوولان این تیم به توافق رسیدم. تراكتورسازی در حال حاضر نسبت به سپاهان و استقلال شرایط مساعدتری دارد و می‌تواند باعث موفقیت من شود. امیدوارم بتوانیم با كمك كادر فنی و بازیكنان، تراكتورسازی را آسیایی كنیم.» تیموریان درخصوص هواداران تراكتورسازی هم گفت: «تراكتورسازی هواداران پرشور و پرتعدادی دارد و این مساله یكی از عوامل موثر در انتخاب تراكتورسازی بود. به نظر من حتی استقلال و پرسپولیس هم چنین هوادارانی ندارند.»

وحید هاشمیان

هاشمیان تایید کرد

مهاجم سابق تیم‌های بایرن مونیخ و بوخوم انجام مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی تبریز را تایید کرد.

به نقل از سایت شخصی هاشمیان، در شرایطی که در روز‌های گذشته فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز از انجام مذاکرات با وحید هاشمیان خبر داده بود،‌ این مهاجم باسابقه‌ی فوتبال ملی ایران و باشگاهی آلمان این گفت و گوها را تایید کرد.

این در حالی است که به گفته‌ی هاشمیان قرار است در گفت و گوهایی چند روز آینده نماینده او با مدیران باشگاه تراكتورسازی وضعیت این مذاکرات مشخص شود.

تا پایان هفته نهم لیگ برتر تیم تراکتورسازی تبریز با 12 امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری