تبیان، دستیار زندگی
نجمن : انجمن کارآفرینی انجمن کارآفرینی در روز نهم نمایشگاه به مدیریت آقای کهنموئی تشکیل شد. تعدادی از اعضاء این انجمن با حضور در غرفه تبیان به بحث و تبادل نظر پرداختند سپس با توزیع بروشوری که در آن به معرفی انجمن کارآفرینی و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انجمن ها:

نام انجمن : انجمن کارآفرینی


انجمن کارآفرینی در روز نهم نمایشگاه به مدیریت آقای کهنموئی تشکیل شد. تعدادی از اعضاء این انجمن با حضور در غرفه تبیان به بحث و تبادل نظر پرداختند سپس با توزیع بروشوری که در آن به معرفی انجمن کارآفرینی و چگونگی ایجاد شغل پرداخته شده بود پرداختند.

از برنامه هایی که در بروشور برای این انجمن در نظر گرفته شده است می توان به :

1- ایجاد اشتغال با استفاده از تواتمندی افراد و اعضای فعال سایت

2- آموزشهای کارآفرینی شخصی ، استخدام ادواری و افزایش مهارتها و ...

3- همکاری تنگاتنگ با تمامی انجمن ها و سازمانها و ارگانها جهت ایجاد اشتغال مولد

4- پردازش ایده های نو جهت کارآفرینی موثر

در ادامه دانش آموزان دبستانی و راهنمایی پسرانه و دخترانه با حضور در غرفه تبیان با سایت آشنا شدند و از طرف انجمن کارآفرینی سوالاتی در زمینه قرآنی پرسیده شد و سپس هدایایی اهداء گردید. مسابقه این انجمن نیز با ارائه یک آیه از قرآن کریم که خواستار شماره آیه شده بود برگزار شد که به 5 نفر از دوستانی که پاسخ های صحیح داده بودند به قید قرعه هدایائی اهداء شد. بعد از افطار هم با دعوت از میهمان برنامه سرکار خانم بهمن پور (مدرس کارآفرینی در هنرستان و مشاور انجمن کارآفرینی تبیان) و برگزاری میزگردی به سئوالات دوستان پاسخ داده شد.

بحث این میزگرد پیرامون ایده های نو، مخاطره ها و رسیک پذیری کارآفرینی بود که مورد استقبال دوستان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.