تبیان، دستیار زندگی
: انجمن زنان در این روز انجمن زنان عهده دار برنامه انجمن خویش و اداره غرفه تبیان بود؛ که در طی برنامه های خود مراسمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرد. از ساعت 15 تا 30/16 جلسه ی گفتمان با حضور سرکار خانم صابغی (محقق ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام انجمن : انجمن زنان


در این روز انجمن زنان عهده دار برنامه انجمن خویش و اداره غرفه تبیان بود؛ که در طی برنامه های خود مراسمی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرد.

از ساعت 15 تا 30/16 جلسه ی گفتمان با حضور سرکار خانم صابغی (محقق و نویسنده) برگزار شد.

در این جلسه مباحثی از جمله بررسی تفاوت های ذاتی زن و مرد (علت و دلایل) مورد گفت و گو و بحث قرار گرفت که بازدید کنندگان بسیاری در این مراسم شرکت کردند و بحث به گونه الی جذاب و شیرین توسط حضار دنبال شد.

در حین برگزاری مراسم برگه های مسابقه بین شرکت کنندگان در بحث و بازدید کنندگان غرفه پخش شد که در ساعت 17 مراسم قرعه کشی با حضور حاضرین انجام گرفت که طی این مراسم جوایز نفیسی به قید قرعه به برندگان اهدا شد.

در ساعت 20 نشست دیگری با حضور سرکار خانم نیکوبرش (استاد حوزه و دانشگاه) با عنوان بررسی نقش تبلیغ زنان در اسلام برگزار شد که تا ساعت 21:30ادامه یافت.

بعد از پایان یافتن این نشست، مسابقه دیگر انجمن برگزار شد که با استقبال گسترده ای مواجه گردید و جوایز برندگان اعطاء گردید.

همچنین طرح فراخوان مقاله ای با عنوان «هر زن، یک جامعه است» به بازدیدکنندگان اطلاع رسانی شد.

توزیع فرم نظرسنجی و بروشور از دیگر برنامه های جانبی انجمن زنان بود.