تبیان، دستیار زندگی
مسئول روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه‌نامه الكترونیكی محكومیت قرآن سوزی در آمریكا به همت این اداره و سازمان تبیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط تبلیغات اسلامی سیستان و‌ بلوچستان؛

ویِژه‌نامه الكترونیكی محكومیت قرآن‌سوزی در آمریكا منتشر شد

قرآن سوزی در آمریکا

مسئول روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه‌نامه الكترونیكی محكومیت قرآن سوزی در آمریكا به همت این اداره و سازمان تبیان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، «سعید صمیمی» اظهار داشت: فاجعه تلخ هتك حرمت به ساحت قرآن توسط عده‌ای جاهل آمریكایی آن ‌قدر تلخ بود كه باید با تلاش بیشتر تمام زوایای این بی‌احترامی‌ها در اختیار عموم قرار گذاشته شود.

وی افزود: در این راستا اداره‌كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با همكاری سازمان تبیان در نظر گرفت كه این ویژه‌نامه را برای آشنایی بیشتر مردم با توطئه‌های دشمنان اسلام ستیز فراهم كند.

مسئول روابط عمومی اداره‌كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان كرد: در این ویژه‌نامه كه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تبلیغات سیستان و بلوچستان به نشانی www.zahedan-tebyan.ir قرار داده شده است، مراجعه‌كنندگان می‌توانند بخش‌های مختلف این هتك حرمت را مشاهده كنند.

وی پیام رهبری، قرآن‌سوزی اقدامی توهین آمیز، فرجام تلخ قرآن سوزی، داغ سنگین اهانت به قرآن، ارسال پیام‌های عبری مشكوك، موسی و عیسی را لگد نكنید را از مهم‌ترین بخش‌های این ویژه‌نامه الكترونیكی برشمرد.

مسئول روابط عمومی اداره كل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مطالب بخش‌های مختلف را به دو صورت نوشتاری و فیلم مشاهده و مورد مطالعه قرار دهند.

صمیمی در پایان سخنان خود تصریح كرد: همچنین در این ویژه‌نامه پیام رهبری به هفت زبان زنده دنیا ترجمه و در اختیار عموم قرار گرفته است.

تنظیم: هومن بهلولی