تبیان، دستیار زندگی
هفت مدال رنگارنگ حاصل تلاش نخستین حضور تیراندازان کشورمان در سومین دوره رقابتهای تیراندازی دانشجویان جهان در لهستان است .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش تیراندازان ایرانی در جهان

تیراندازی

هفت مدال رنگارنگ حاصل تلاش نخستین حضور تیراندازان کشورمان در سومین دوره رقابتهای تیراندازی دانشجویان جهان در لهستان است.

سومین دوره رقابتهای تیراندازی دانشجویان جهان از 24 شهریور امسال آغاز شد که روز 26 شهریور پس از سه روز برگزاری به پایان رسید.

دو مدال طلا، سه نقره و دو برنز حاصل پرتلاش ملی پوشان کشورمان در این رقابتها بود که در تفنگ بادی 10متر مریم طالبی نماینده کشورمان به مدال طلا رسید و در بخش تیمی نیز پس از تیم ملی کشورمان تیم‌های کره جنوبی و چین در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.

تیراندازی

در بخش تیمی تفنگ 50متر درازکش که متشکل از الهه احمدی، هایده خندان و مریم طالبی بود نیز تیم کشورمان در جایگاه دوم ایستاد و مدال نقره را کسب کرد.

همچنین مه لقا جام بزرگ با امتیاز 590 که با امتیاز تیرانداز چک برابر بود به دلیل عملکرد تیرانداز چک در جایگاه چهارم قرار گرفت و تیراندازان فنلاند، اسلواکی و چک با 593و 592و590 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش تپانچه 50 متر ابراهیم برخورداری بر سکوی دوم ایستاد و به این ترتیب تیرانداز کره جنوبی اول شد و تیر‌اندازی از لهستان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش تیمی این مسابقات تیم کشورمان پس از تیم‌های کره و لهستان سوم شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری