تبیان، دستیار زندگی
مدیر پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان از بهره برداری از فاز اول نسخه جدید وب سایت تبیان زنجان با توجه جدی به جغرافیای مخاطب خبر ملی داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهره برداری از فاز اول نسخه جدید وب سایت تبیان زنجان

وب سایت تبیان زنجان

مدیر پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان از بهره برداری از فاز اول نسخه جدید وب سایت تبیان زنجان با توجه جدی به جغرافیای مخاطب خبر ملی داد.

به گزارش روابط عمومی، «امیرحسین اکبری» روز شنبه 27 شهریور ماه با بیان این مطلب اظهار داشت: واحد انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در یک پروژه درون سازمانی از سال 88 اقدام به کارشناسی فنی و محتوایی اطلاع رسانی آن لاین نمود که در این رابطه از 380 کاربر تصادفی و 75 کاربر حضوری نقطه نظرات و پیشنهادات جمع آوری و کارشناسی گردید. وی افزود: پروسه مهندسی این وب سایت و پیاده شدن آن بطور کاملاً متمرکز در مرکز انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان صورت پذیرفته است و انجام متمرکز و درون سازی آن یکصد و چهل میلیون ریال صرفه جویی بودجه به ارمغان آورده است.

وی درخصوص ویژگی های فاز اول وب سایت جدید تبیان زنجان ابراز داشت: در این مرحله از رونمائی وب سایت بیشترین مانور بر روی کاربر پسند بودن ، ارائه جامع محتوا در بیش از 3000 عنوان طبقه بندی موضوعی، سرویس های تخصصی نیازسنجی محتوا از کاربر، ارائه بزرگترین مجموعه وب سایتهای مفید، پیکربندی محتوا در قالبهای استاندارد، جذب مشارکت کاربران در توسعه محتوا، سیستم مشاوره قدرتمند در تبیان استانها با امکانات ویژه، اتوماسیون کلیه فرایندهای وب سایت برای بررسی های مدیریتی، بروز رسانی پرسرعت بالغ بر 400 عنوان مقاله و تحلیل خبر در هر روز، ارتباط دو سویه مدیران وب سایت با کاربران ، فضای باز برای برخورد افکار و ارتقای آگاهی عمومی و توانمندیهای فردی، جاذبه های حمایت از کاربران مانند مسابقات، امتیاز دهی مستند برای کاربران فعال و حمایت از آنان و ... بوده است.

وی ادامه داد: این وب سایت در فاز اول خود با جرات جامع ترین وب سایت تبیان در مرکز استان و جزو وب سایتهای برتر از نظر تکنولوژی مورد استفاده و جامعیت در رده کاری خود در فضای سایبر می باشد که با تکمیل بخشهای جدید آن که در دست ساخت است ، این وب سایت در بین 150 سایت برتر ایران قرار خواهد گرفت.

تنظیم: هومن بهلولی