تبیان، دستیار زندگی
مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه وبلاگ‌نویسی هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان را برگزار می‌كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان

دفاع مقدس

مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه وبلاگ‌نویسی هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان را برگزار می‌كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «صفر قربانپور» مدیركل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن سی‌امین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران و حماسه هشت سال مقاومت و پایداری مسابقه وبلاگ‌نویسی هشت سال دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

مدیركل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مسابقه وبلاگ‌نویسی هشت سال دفاع مقدس تا سه‌شنبه، 30 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی بیان كرد: در این مسابقه وبلاگ‌نویسی 20 موضوع متفاوت پیشنهاد شد كه می‌توان به معرفی شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه و تحلیل وصیتنامه‌های شهدا، ولایتمداری و رزمندگان دفاع مقدس، ولایتمداری و فرماندهان دفاع مقدس دشمن‌شناسی استكبارستیزی و مقاومت اسلامی و نقش رهبری و وحدت در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد.

حجت‌الاسلام قربانپور اظهار كرد: تبیین نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس، تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، نقش رسانه در حفظ آثار و دستاوردهای دفاع مقدس در طول 30 سال پایداری، معرفی كتاب‌های ارزشمند در زمینه دفاع مقدس و معرفی و نقد فیلم‌ها، سریال‌ها، مستندها و تئاترهای تهیه شده در زمینه دفاع مقدس از دیگر موضوعات این مسابقه است.

وی تصریح كرد: موضوعات دیگر این مسابقه از قبیل ارائه نواها، نماهنگ‌ها در زمینه دفاع مقدس، ارائه عكس‌های ماندگار و ارزشی با موضوع دفاع مقدس، بررسی و تحلیل دفاع مقدس از دیدگاه امام خمینی(ره)، صیانت از آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و آثار و عوارض استفاده از سلاح‌های شیمیایی است.

مدیركل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تأكید كرد: از دیگر موضوعات این مسابقه به چالش كشیدن غرب به واسطه حمایت از صدام برای شروع جنگ تحمیلی به ایران و ارائه تسلیحات به عراق در طول 8 سال دفاع مقدس، نقش شهدای اهل سنت و سایر اقلیت‌ها در وحدت ملی و انسجام اسلامی نقش ناتوی فرهنگی و تأثیر آن در فضای مجازی در كمرنگ كردن دستاوردهای دفاع مقدس و ارائه دستاوردهای دفاع مقدس در ابعاد گوناگون و عرصه‌های مختلف است.

وی تأكید: شرایط شركت در مسابقه وبلاگ‌نویسی شامل ساخت وبلاگ در رسانه وبلاگ تبیان وبلاگ ثبت حداقل 10 پست تا در موضوعات پیشنهادی مسابقه است.

حجت‌الاسلام قربانپور در پایان یادآور شد: وبلاگ اول كمك هزینه سفر حج عمره، وبلاگ‌های دوم تا ششم كمك هزینه سفر به سوریه، وبلاگ‌های هفتم تا یازدهم كمك هزینه سفر به عتبات عالیات، وبلاگ‌های دوازدهم تا هفدهم كمك هزینه سفر به مشهد مقدس، وبلاگ هیجدهم تا بیست و هفتم ربع سكه بهار آزادی و و بلاگ‌های بیست و هشتم تا سی‌ام كارت هدیه 300 هزار ریال و هدیه فرهنگی تبیان شامل كتاب و نرم‌افزار به شركت‌كنندگان در این مسابقه از جوایز مسابقه وبلاگ‌نویسی است.

تنظیم: هومن بهلولی