تبیان، دستیار زندگی
مسئولان برگزار کننده تورنمنت چهار جانبه ال . جی در تلاشند تا دور جدید این مسابقات را در نوامبر آینده با حضور چهار تیم صعود کننده به رقابتهای جام جهانی در تهران برگزار کنند. به گزارش خبرنگار"مهر" با وجود اینکه تاکنون حضور سه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهار تیم صعود کننده به جام جهانی در جام LG تهران


مسئولان برگزار کننده تورنمنت چهار جانبه ال . جی در تلاشند تا دور جدید این مسابقات را در نوامبر آینده با حضور چهار تیم صعود کننده به رقابتهای جام جهانی در تهران برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار"مهر" با وجود اینکه تاکنون حضور سه تیم ایران از قاره آسیا ، توگو از قاره آفریقا و پاراگوئه از آمریکای لاتین در تورنمنت ال.جی قطعی شده است اما برگزارکنندگان کره ای این مسابقات در تلاشند تا با دعوت از یک تیم اروپایی صعود کرده به جام جهانی ، زمینه برگزاری رقابتهایی جذاب و دیدنی با حضور چهار تیم از چهار قاره جهان را در تهران فراهم کنند .

در این زمینه برگزار کنندگان جام ال. جی مذاکرات تازه ای را با فدراسیونهای سه تیم اروپایی دانمارک ، اتریش و روسیه برای جلب موافقت آنها برای حضور در تهران و شرکت در جام ال. جی آغاز کرده اند که به احتمال زیاد سومین تیم خارجی این تورنمنت تا اواخر هفته آینده مشخص خواهد شد .

مسئولان تورنمنت ال.جی پیش از این قصد داشتند تیم سنگال را به عنوان سومین تیم حاضر در این مسابقات معرفی کنند که این پیشنهاد با مخالفت فدراسیون فوتبال کشورمان مواجه شد و از همین رو مسولان ال. جی در تلاشند تا مقدمات حضور یکی از تیمهای اروپایی را در تهران فراهم کنند .

گفتنی است تورنمنت چهارجانبه ال. جی طی روزهای 11 و 13 نوامبر( 20 و 22 آبان) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد .