تبیان، دستیار زندگی
+ عکس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راز تحركات ضدشیعی در بحرین برملا شد + عکس

وزیر خارجه بحرین در این مهمانی شام، دقایقی سخنرانی کرد و با دفاع از رژیم اسرائیل، گفت: «همه كشورها باید بپذیرند كه اسرائیل دارای وجودی تاریخی در خاورمیانه است و تا ابد هم در اینجا باقی خواهد ماند. وقتی همه اعراب این مسأله را درك كنند،‌ آنگاه به راحتی خواهیم توانست به یك صلح كامل در خاورمیانه دست یابیم.»

اخبار رسیده از بحرین، حاكی از آن است كه شاهزاده «خالد بن حمد آل خلیفه»، وزیر امور خارجه بحرین چند ماه پیش در سفری به ایالات متحده آمریكا، به طور محرمانه در مراسم ضیافت یكی از افراطی ترین سازمان های مردم نهاد وابسته به حركت صهیونیست جهانی شركت كرد و در آن با تعدادی از سردمداران و سرمایه داران این حركت دیدار و گفت وگو كرد.

بحرین

به گزارش صفحه عربی «تابناك»، در همین راستا، منابع رسانه ای از سرزمین های اشغالی با تأیید این خبر افزودند: وزیر خارجه بحرین در این مهمانی محرمانه به مقر جنبش دینی یهودیان افراطی «حباد» كه ساختمان مركزی آن در واشنگتن است، رفت. خانم «هدی عزرا نونو»، سفیر بحرین در ایالات متحده آمریكا كه یك یهودی تبار است نیز وزیر خارجه بحرین را در این ضیافت شام همراهی می كرد.

این منابع در ادامه افزودند: شماری از بزرگان و اعضای اصلی كمیته روابط یهود و آمریكا ـ آیپك ـ نیز در این مهمانی شام حضور داشتند. برخی از اعضای سازمان یهودیان افراطی «بنی بریت» نیز در این مراسم شركت كردند.

این منابع رسانه ای صهیونیستی همچنین افزودند: وزیر خارجه بحرین در این ضیافت شام دقایقی به سخنرانی پرداخت و ضمن دفاع از رژیم اسرائیل، گفت: «همه كشورها باید بپذیرند كه اسرائیل دارای وجودی تاریخی در خاورمیانه است و تا ابد هم در اینجا باقی خواهد ماند. وقتی همه اعراب این مسأله را درك كنند،‌ آنگاه به راحتی خواهیم توانست به یك صلح كامل در خاورمیانه دست یابیم.»

گفتنی است، بلافاصله پس از بازگشت شاهزاده «خالد بن حمد آل خلیفه» از آمریكا به كشورش، فشارها علیه شیعیان این كشور چندین برابر شد، به گونه ای كه سرانجام به بازداشت 23 فعال شیعی منجر شد.

منبع: تابناک

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور