تبیان، دستیار زندگی
58 درصد مردم آمریکا 11 سپتامبر را کار دولت آمریکا می‌دانند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

58 درصد مردم آمریکا 11 سپتامبر را کار دولت آمریکا می‌دانند

با گذشت 9 سال از واقعه مشکوک 11 سپتامبر، 58 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی شبکه ام‌اس‌ان بی‌سی آمریکا اعلام کردند: دولت آمریکا در این واقعه دست داشته است.

به ‌گزارش  شبکه ایران به نقل از پایگاه اینترنتی "کنتراموشن"، شبکه تلویزیونی "ام‌اس‌ان بی‌سی" آمریکا اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در خصوص واقعه 11 سپتامبر کرد که نتیجه‌ای باورنکردنی در آن به ‌دست آمد.

آمریکا

در این نظرسنجی پرسیده شده بود که "آیا شما بر این باورید که دولت آمریکا در وقایع 11 سپتامبر دست داشته است؟" که حدود 58 درصد از مخاطبان این شبکه در پاسخی صریح اعلام کردند که باور دارند دولت آمریکا در این جریان دست داشته و شواهدی هم در این خصوص وجود دارد.

براساس این گزارش، حدود 12 درصد اظهار داشتند که نسبت به این موضوع اطمینان ندارند و تنها 30 درصد از مخاطبین موضع دولتمردان آمریکایی در خصوص 11 سپتامبر را پذیرفته و دخالت دولت آمریکا در این وقایع را بی‌پایه و اساس دانستند.

بنابر این‌ گزارش، مسئولان ام‌اس‌ان بی‌سی که از پاسخ صریح "آری" وحشت داشته‌اند، پاسخ مثبت به سئوال را به صورت "بله، در این خصوص شواهدی وجود دارد" در نظرسنجی اعمال کرده‌اند تا از تندی ابراز نظر مردم آمریکا اندکی کاسته شود.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور