تبیان، دستیار زندگی
رییس كمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس در مورد بررسی مشكل تیم‌های استقلال و پیروزی، گفت: بحث و بررسی ما در مورد نتایج فنی گرفته ‌شده نیست؛ چرا كه این بخش مرتبط با كار ما نیست. امیررضا خادم افزود: به عنوان نماینده‌ی مردم از اتفا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین و قلعه نوعی برای مشکلات سرخ آبی به مجلس می روند


رییس كمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس در مورد بررسی مشكل تیم‌های استقلال و پیروزی، گفت: بحث و بررسی ما در مورد نتایج فنی گرفته ‌شده نیست؛ چرا كه این بخش مرتبط با كار ما نیست.

امیررضا خادم افزود: به عنوان نماینده‌ی مردم از اتفاقاتی و شرایطی كه امروز تیم پرسپولیس با آن مواجه است متاثر هستیم، ولی رویكرد جلسه‌ایی كه تشكیل خواهد شد نگاه به مشكلات مدیریتی و بحث مسائل مالی و نوع انتقال سهام پرسپولیس و استقلال و مواردی از این قبیل است كه با توجه به آن كه مطرح می‌شود این تیم‌ها، تیم‌های دولتی و غیر مجموعه‌ی سازمان تربیت بدنی هستند و بایستی مورد حمایت مالی به طور كامل شوند كه این گونه نشده، است و نیز برخی مسائل مطرح می‌شود كه به نظر می‌رسد این مسائل هیچ رویكرد مناسبی برای كل نظام در بر ندارد كه دو تیم محبوب و مورد توجه بخواهد در چنین شرایطی به سر ببرند و درست نیست تمام این مشكلات به گردن دولت انداخته شود.

رییس كمیته‌ی تربیت بدنی و جوانان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت كرده‌ایم كه در جلسه حضور داشته باشند تا اگر به واقع نیاز به توجه خاصی به این دو باشگاه است، دولت را موظف كنیم و از دولت بخواهیم در بودجه سالانه ردیفی هم برای این دو باشگاه به طور مجزا در نظر بگیرد.

وی تصریح كرد: هم‌چنین از آقایان پروین و قلعه‌نوعی و در مجلس نیز از برخی نمایندگان دعوت كرده‌ایم كه در جلسه حضور داشته باشند تا آنها نیز راه‌كارهایی كه امكان دارد بتوانیم به هر نوعی به این باشگاه‌های مردمی كمك كنیم را مورد بررسی قرار دهیم.

خادم به بحث خصوصی كردن این دو باشگاه اشاره و آن را از دیگر موضوعات مورد بررسی عنوان كرد و افزود: تصور می‌كنم این دو باشگاه باید سمت مستقل شدن حركت كنند. حال این مستقل بودن را هر نوعی تعریف كنیم كه به هر حال ملاحظات و موضوعات مطرح پیرامونی باید مد نظر باشد كه در جلسه آن را بررسی خواهیم كرد تا به جمع‌بندی برسیم.

خادم در پایان گفت: نگاه ما در این جلسه كاملا بحث مدیریتی و مالی است و اصلا به بحث فنی كاری نداریم.