تبیان، دستیار زندگی
هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. در مهمترین و حساسترین دیدارهای این هفته تیم استقلال تهران در ورزشگاه یكصد هزار نفری آزادی میزبان فجر شهید سپاسی بود كه آبی پوشان پایتخت علی رفم داشتن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر


هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.

در مهمترین و حساسترین دیدارهای این هفته تیم استقلال تهران در ورزشگاه یكصد هزار نفری آزادی میزبان فجر شهید سپاسی بود كه آبی پوشان پایتخت علی رفم داشتن موقعیت های فراوان در برابر این تیم شیرازی متوقف شدند.

این دیدار كه با قضاوت خداد افشاریان انجام شد با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال نتواند به جایگاه بالاتری در جدول دست یابد.

پاس تهران نیز در ورزشگاه شهید دستجردی 3 بر یك مغلوب استقلال اهواز شد.

ملوان بندر انزلی نیز در ورزشگاه خانگی‌اش یك بر صفر سپاهان اصفهان را شكست داد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و شموشك نیز با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

ابومسلم قعر نشین نیز این هفته در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان راه‌آهن تهران بود كه توانست با شكست 2 بر صفر این تیم اولین پیروزی فصل جدید رقابت‌های لیگ را به دست آورد.

فولاد خوزستان نیز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف شهید قندی یزد رفته بود كه توانست 2 بر صفر این تیم را مغلوب كند.

در همین چارچوب پنجشنبه نیز پرسپولیس تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز یك بر صفر برق شیراز را شكست داد و دیدار تیم‌های سایپا و صباباطری نیز به تساوی یك بر یك انجامید.

در پایان دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر پاس تهران علی رغم شكست برابر استقلال اهواز همچنان با پانزده امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن اصفهان در صدر جدول قرار دارد.

دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان نیز به ترتیب با 15 امتیاز و تفاضل گل برتر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

استقلال تهران نیز با چهارده امیتاز در جایگاه چهارم باقی ماند.