تبیان، دستیار زندگی
ناصر ابراهیمی: پروین نرفته است كه بخواهد برگردد مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل برق شیراز گفت: دیگر در مورد بازی‌های پرسپولیس صحبت نخواهم كرد! ناصر ابراهیمی اظهار داشت: همه بازی‌ها را می‌بینند. ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال پروین از پرسپولیس در فرودگاه


ناصر ابراهیمی: پروین نرفته است كه بخواهد برگردد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل برق شیراز گفت: دیگر در مورد بازی‌های پرسپولیس صحبت نخواهم كرد!

ناصر ابراهیمی اظهار داشت: همه بازی‌ها را می‌بینند. قصد ندارم پس از مباحث اخیر در خصوص بازی تیم پرسپولیس صحبتی داشته باشم. همه چیز هر طوری كه به صلاح تیم باشد پیش خواهد رفت.

وی همچنین در خصوص عدم حضور علی پروین در بازی با برق شیراز گفت: پروین هنوز سرمربی پرسپولیس است. پیروزی بدون پروین هیچ جایگاهی نخواهد داشت!

ابراهیمی تاكید كرد: پروین نرفته است كه بخواهد بازگردد.

مربی تیم پیروزی افزود: پرسپولیس و پروین با هم بوده‌اند و خواهند بود.

به گفته‌ی ابراهیمی تیم فوتبال پیروزی هنگامی كه ساعت یك بامداد دیروز وارد تهران شد در فرودگاه مورد استقبال علی پروین قرار گرفته است.

ابراهیمی در خصوص برنامه تمرینی پرسپولیس نیز به ایسنا گفت: از روز شنبه به مدت سه روز تمرین خواهیم كرد، سه‌شنبه استراحت داریم و چهارشنبه نیز ساعت 11 صبح تمرینات را مرور می‌كنیم تا روز پنجشنبه به مصاف صباباتری برویم.

محمد محمدی:

مشكلات ما هنوز پابرجا است؛ امیدوار به حل آنها هستیم

می‌توانستیم با تعداد گل بیشتر برق شیراز را شكست دهیم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پیروزی برابر برق شیراز می‌تواند تا حدودی مشكلات روحی ایجاد شده را حل كند.

محمد محمدی اظهار كرد: به دلیل مشكلاتی كه در هفته‌ی گذشته برای ما ایجاد شد، بازیكنان هم قسم شده‌ بودند كه بتوانند برابر برق شیراز به پیروزی دست پیدا كنند و امیدوارم این پیروزی بتواند تا حدودی مشكلات روحی كنونی در تیم را حل كند.

وی افزود: پیش از دیدار با برق، بازیكنان انگیزه‌ی فراوانی برای پیروزی داشتند چرا كه مشكلاتی كه طی چند روز گذشته با آن گریبان‌گیر بودیم، شرایط بدی را ایجاد كرده بود به همین دلیل بازیكنان تمام تلاش خود را به كار بستند كه بتوانند دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد كنند.

محمدی درباره‌ی این دیدار تصریح كرد: در زمین خراب حافظیه بازی خوبی را انجام دادیم و به غیر از كسب سه امتیاز، بازی بسیار زیبایی را انجام دادیم. در این دیدار همچنین نمایش متفاوتی را ارایه دادیم و امیدوارم كه بتوانیم در دیدارهای آینده به این روند تداوم بخشیم.

وی به موقعیت‌های ایجاد شده بر روی دروازه‌ی برق اشاره كرد و افزود: می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتر برق شیراز را در خانه‌اش شكست دهیم اما نتوانستیم چنین كاری را انجام دهیم.

محمدی برق شیراز را تیمی بسیار خوب و منسجم ارزیابی كرد و گفت: برق شیراز تیم دست و پا بسته‌ای نبود و مشخص بود كه ایوانكوویچ بر روی این تیم كار كرده است. ضمن آن كه بازیكنان برق نیز بازیكنان بسیار خوبی بودند و به هیچ وجه نباید آنها را تیمی ضعیف قلمداد كرد.

وی با اشاره به مشكلات روحی موجود درتیم پرسپولیس، گفت: باید دید منشا این مشكلات از كجا است. متاسفانه مشكلات ما هنوز پا بر جا است و بازیكنان دغدغه‌ی فكری دارند و با این شرایط نمی‌توانند تمام فكر و ذكر خود را معطوف توانمندی‌های فنی خود كنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: تیم‌های صنعتی و نظامی یك مورد مشكل مالی نداشته‌اند اما پرسپولیس و استقلال به جز طرفداران دلگرمی دیگری ندارند كه البته این هم نعمت بزرگی است كه سایر تیم‌ها از آن محروم هستند. البته با گذشت زمان مشكلات حل خواهد شد و خداوند نیز مانند همیشه به تیم پرسپولیس كمك خواهد كرد.

علی علیزاده:

جایگاه فعلی پرسپولیس درشان این باشگاه نیست

شكست دادن تیم‌های شیرازی در این شهر كار آسانی نیست

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با گذشت زمان، پرسپولیس روند رو به رشد خواهد داشت.

علی علیزاده كه در بازی با برق در پیروزی تیمش تاثیر بسزایی داشت ، گفت: شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است كه هواداران همواره انتظار دارند این تیم در رده‌های بالایی جدول لیگ قرار گیرد، اما زمانی كه یك تیم دچار تغییراتی می‌شود نیاز به فرصت دارد تا بتواند به شرایط ایده‌آل برسد.

وی افزود: بازیكنان پرسپولیس برابر برق شیراز هماهنگ‌تر از بازی گذشته با ذوب‌آهن بودند و با گذشت زمان، تیم شرایط بهتری پیدا می‌كند.

علیزاده در ادامه تصریح كرد: جایگاه فعلی پرسپولیس درشان این باشگاه نیست و بازیكنان نیز در بازی برابر برق نشان دادند كه به دنبال تغییر شرایط هستند، دیدار برابر برق در مجموع قابل قبول بود، در هر صورت من با شرایط بازی در شیراز آشنا هستم و می‌دانم كه شكست دادن تیم‌های شیرازی در این شهر كار چندان آسانی نیست.

علیزاده در پایان گفت: امیدوارم با پیروزی روحیه‌بخش روز پنجشنبه شرایط پرسپولیس بهتر شود و این تیم در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر بتواند انتظارات هواداران را برآورده سازد.

مهرزاد معدنچی:

پیروزی بر برق، پرسپولیس را با ثبات می‌كند

باید انتظارات را برآورده كنیم

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است پیروزی برابر برق شیراز می‌تواند ثبات را به این تیم بازگرداند.

مهرزاد معدنچی اظهار كرد: بازیكنان تصمیم گرفته بودند تا در بازی با برق، گذشته را جبران كنند و به همین دلیل از ابتدای دیدار با انگیزه و برای پیروزی به میدان رفتیم.

وی افزود: برق شیراز نیز از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است، آنها در شیراز طرفداران بسیاری دارند و با توجه به این شرایط كسب سه امتیاز در خانه‌ی حریف می‌تواند یك نتیجه مساعد برای ما تلقی شود.

معدنچی خاطر نشان كرد: در هر صورت برخی مشكلات و بدشانسی‌ها سبب شد تا چندین هفته نتوانیم انتظارات هواداران را برآورده سازیم، اما در هر صورت برتری برابر برق می‌تواند فرصتی باشد تا بار دیگر شرایط پرسپولیس به روند طبیعی‌اش بازگردد.

هافبك پرسپولیس تهران افزود: قبول دارم كه هواداران تیم بزرگی چون پرسپولیس، انتظارات زیادی از ما دارند بنابراین باید در بازی‌های آینده شرایط را به شكلی تغییر دهیم كه آنها از ما راضی باشند.

معدنچی از صحبت درمورد مسایل اخیر پرسپولیس خودداری كرد و افزود: امیدوارم پرسپولیس روز به روز بهتر شود.