تبیان، دستیار زندگی
نویسنده و كارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) با محكوم كردن اقدام وقیحانه برخی از عوامل صهیونیست در آمریكا نسبت به قرآن كریم گفت: فیلمسازان باید عظمت قرآن را در قالب فیلم به جهانیان معرفی كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عظمت قرآن در قالب فیلم برای مقابله با قرآن سوزی

سلحشور

نویسنده و كارگردان سریال 'یوسف پیامبر (ع)' با محكوم كردن اقدام وقیحانه برخی از عوامل صهیونیست در آمریكا نسبت به قرآن كریم گفت: فیلمسازان باید عظمت قرآن را در قالب فیلم به جهانیان معرفی كنند. 

'فرج الله سلحشور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تاكید بر لزوم مبارزه و پاسخ به عاملین این حركت وقیحانه، گفت: فیلسازان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دارالقرآن و همه نهادهای مربوطه باید به فكر طرح و تجلیل از قرآن بوده و ارزش های آن را در قالب فیلم، تئاتر، كتاب و مقاله منتشر كنند.

وی با اشاره به اینكه تاكنون مسلمانان با برگزاری جشنواره ها ، نمایشگاه ها و مسابقات قرآن به تبلیغ ظاهر قرآن پرداختند، خاطر نشان كرد: باید با برگزاری كنگره های علمی به تبیین پیام ها، ارزش ها و مفاهیم قرآنی بپردازیم و از آن محافظت كنیم تا دشمنان اسلام دیگر اجازه انجام چنین اقداماتی را به خود ندهند.

این نویسنده و كارگردان سینما و تلویزیون یادآور شد: سوژه های زیادی در مورد معجزات قرآن وجود دارد كه متاسفانه فیلمسازان كشورهای اسلامی تاكنون از آن غافل بودند. ضمن اینكه مسئولان فرهنگی و فیلمسازان كشورهای اسلامی باید با هم متحد شده و با این اقدام مبازره كنند.

سلحشور عناد صهیونیسم و ابرقدرت های غرب و سرمایه سالارهای اروپا با اسلام را علت این اقدام دانست و تصریح كرد: آنها می دانند تنها مانعی كه جلوی تمام تلاش ها، نقشه ها و انحرافاتی كه آنها می خواهند در ادیان الهی بخصوص اسلام ایجاد كنند، قرآن است.

وی اضافه كرد: قرآن تنها كتابی است كه هیچگونه اعوجاجی و اشكالی در آن وجود ندارد و صهیونیسم هر جا كه بخواهد هر انحرافی را ایجاد كند، بشر روی كره خاكی با مراجعه به قرآن می تواند آن را پیدا كند. ضمن اینكه صهیونیسم با كمك یك كشیش منتسب به كلیسا در صدد هستند كه اسلام و مسیحیت را به جان هم بیاندازد و تا زمانی كه صهیونیست بر دنیا حاكم است این نزاع ها و اختلاف افكنی ها وجود دارد.

تنظیم برای تبیان : مسعودعجمی