تبیان، دستیار زندگی
در ادامه رقابتهای فوتبال هفته هشتم لیگ برتر از ساعت30/19دقیقه دیروز در ورزشگاه آزادی تهران تیم استقلال در حالیکه90دقیقه برتر از فجر شهید سپاسی بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست دروازه فجر را باز کند. در این ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داور استقلال را از صدرنشینی محروم کرد


در ادامه رقابتهای فوتبال هفته هشتم لیگ برتر از ساعت30/19دقیقه دیروز در ورزشگاه آزادی تهران تیم استقلال در حالیکه90دقیقه برتر از فجر شهید سپاسی بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست دروازه فجر را باز کند. در این نیمه استقلال دو بار توسط عنایتی و نیکبخت دروازه فجر را بازکرد اما خداداد افشاریان داور این مسابقه این دو گل را مردود اعلام کرد. استقلالی ها در این نیمه چند موقعیت دیگر گلزنی هم داشتند که دو ضربه بازیکنان این تیم به تیر دروازه برخورد کرد.

در این دیدار شاگردان امیر قلعه نویی بارها دروازه فجر را با خطر جدی مواجه کردند اما نتوانستند به گل برتری دست یابند.

قلعه نویى: مى خواهند ریشه استقلال را بزنند

با چهره اى خشمگین وارد اتاق كنفرانس شد. صورتش از فرط عصبانیت قرمز شده بود. امیر قلعه نویى سرمربى استقلال گفت:3سال است كه نمى گذارند استقلال قهرمان شود. این از تصمیمات كمیته انضباطى و این هم از قضاوت داور مسابقه. به خدا مى خواهند ریشه استقلال را بزنند. اگر مى دانستم این افراد كى هستند الان نامشان را مى گفتم.»

چند لحظه بعد قلعه نویى كمى آرام گرفت و در مورد داورى گفت: «بعد از بازى آقاى غیاثى پیش من آمد و معذرت خواهى كرد. حداقل یك مرد پیدا شد كه به اشتباهات داوران اعتراف كند.»

سرمربى استقلال پیش از خداحافظى تأكید كرد: «فجر ضد فوتبال بازى نكرد. به آنها تبریك مى گویم.»

نیكبخت: داور به من فحش داد

نیكبخت گوش چپ استقلال پس از بازى گفت، داور به او فحش داده: «بله، من به او هیچى نگفتم. برگشت به من فحش داد. حالا هى بگویند نیكبخت فحش مى دهد.»

او از عملكرد افشاریان هم انتقاد كرد:2گل درست ما را نگرفت. وقتى این اتفاقات مى افتد چطور انتظار دارند ما عصبى نشویم.»

پیروانى: استقلال بهتر از ما بود

مساوى در تهران در برابر تیم استقلال شیرین تر از آن چیزى بود كه غلام پیروانى فكرش را مى كرد. سرمربى فجر سپاسى مى گوید: «قبول دارم استقلال بهتر از ما بازى كرد ولى تیمى كه خوب بازى مى كند همیشه پیروز نیست. امسال تیم را با600میلیون بستیم و7بازیكنمان را از دست دادیم. همین پیستون راست ما ماهى90هزار تومان حقوق مى گیرد. با این حال افتخار مى كنم در فجر سپاسى كارى مى كنم و نتیجه مى گیرم.»