تبیان، دستیار زندگی
انی شد." طی مراسمی از میترا روحی، برنده تندیس جهانی سال 2002 ورزش همگانی، تقدیر و تشکر شد. به گزارش ایسنا، دراین مراسم، زهرا شجاعی، مشاور رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از خانم روحی و انجمن ورزش همگانی بانوان کشور، حضور و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"میترا روحی، برنده تندیس جهانی سال 2002 ورزش همگانی شد."

طی مراسمی از میترا روحی، برنده تندیس جهانی سال 2002 ورزش همگانی، تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایسنا، دراین مراسم، زهرا شجاعی، مشاور رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از خانم روحی و انجمن ورزش همگانی بانوان کشور، حضور وی را در سمینار بین المللی ورزش همگانی در شهر بن آلمان و کسب تندیس جهانی به عنوان تنها زنی که درسال 2002 موفق به دریافت این جایزه شده است را توفیق بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران دانست . رئیس مرکز امور مشارکت زنان در ادامه افزود: کسب این جایزه نشان دهنده این است که فعالیتهای زنان در ایران به گونه ای است که می توانند در سطح بین المللی مطرح شوند.

مشاور رئیس جمهور گفت: ما به عنوان یک کشوراسلامی ، باید الگوی مناسب از حضور زنان در عرصه های مختلف به جهان اسلام ارائه دهیم و این مسئله تفهیم و اجرا گردد که حجاب محدودیت و مانعی برای فعالیت های زنان در عرصه های مختلف از جمله ورزش ندارد.

لازم به توضیح است میترا روحی طی دعوتنامه ای از سوی فدراسیون ورزشهای آلمان در سمینار بین المللی ورزش همگانی شهر بن شرکت نمود و به عنوان تنها زنی که موفق به دریافت تندیس جهانی سال 2002بود، در حضور 600 تن از مسئولین ورزش آلمانی مورد تشویق قرار گرفت.