تبیان، دستیار زندگی
پس از حمله تند سرمربی و مدیرعامل سپاهان فردوسی‌پور:سپاهان مقابل نفت متوقف شد البته اگر بیانیه ندهند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنایه فردوسی پور به قلعه نویی

قلعه نویی و فردوسی پور

پس از حمله تند سرمربی و مدیرعامل سپاهان فردوسی‌پور:سپاهان مقابل نفت متوقف شد البته اگر بیانیه ندهند

به گزارش سرویس ورزشی جهان ، چالش باشگاه سپاهان با برنامه 90 و عادل فردوسی پور همچنان ادامه دارد. امروز پس از بازی سپاهان و نفت، امیر قلعه نویی و محمدرضا ساکت دوباره از برنامه 90 انتقاد کردند.

عادل فردوسی پور نیز به هنگام گزارش بازی سایپا و استقلال وقتی نتایج مسابقات را اعلام می‌کرد با زیرکی گفت سپاهان مقابل نفت متوقف شد، البته اگر دوباره برای این متوقف شدن بیانیه ندهند!

اشاره عادل به بیانیه باشگاه سپاهان در روزهای گذشته بود که علیه برنامه نود موضع گرفته بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از توقف مقابل نفت تهران مسائل فنی را عامل ناکامی زردپوشان در دیدارهای لیگ برتر تا پایان هفته نهم دانست. امیر قلعه نویی پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت:

از یکسو کیفیت زمین در روند تیم ما تاثیر منفی گذاشته بود و از سوی دیگر بازیکنان تیم من نتوانستند دستورات فنی را در زمین پیاده کنند که تمام این مسائل دست به دست هم داد تا با نتیجه تساوی زمین را ترک کنیم.

وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد یکی از دلایل ناکامی قطعا مسئله فنی است که در تیم سپاهان هم این مشکل وجود دارد و ما باید از زمان دو هفته‌ای تعطیلات لیگ برای حل این مشکلات استفاده کنیم.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان

ما تعویض‌های خود را برای هجومی کردن تیم انجام دادیم اما متاسفانه بازیکنان تعویضی و هجومی ما جواب ندادند و انتظارات را برآورده نکردند. در مجموع هیچ کدام از بازیکنان تعویضی خوب نبودند.

یکی از دلایل ناکامی تیم من می تواند استرس بازیکنان باشد. آنها به خاطر اینکه همه به چشم قهرمان لیگ به عملکردشان نگاه می کنند پس از ناکامی‌های اخیر دچار استرس‌هایی شده‌اند. اعتقاد دارم این مشکل با یکی دو برد حل می شود و فشارها از روی بازیکنان برداشته خواهد شد، ضمن اینکه مشکلات فنی هم در تیم تاثیر منفی گذاشته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به مشکلات خود و باشگاهش با برنامه 90 گریزی زد و گفت: بیانیه صادر شده علیه برنامه نود نظر مدیریت باشگاه سپاهان بوده و من تنها در خصوص مسائل فنی پاسخگو خواهم بود.من با هیچ کس قهر نیستم اما باید بگویم برنامه 90 در این چند سال به فوتبال ضربه‌های زیادی زده و قداست‎ها و حرمت‌ها را از بین برده است. کارشکنی‌های برنامه 90 ورزش و فوتبال ما را به سوی نابودی پیش می برد.بارها برنامه 90 در خصوص من صحبت کرده است اما هیچگاه به خاطر مسائل شخصی موضعی علیه این برنامه نگرفته‌ام اما زمانی که منافع باشگاه به خطر افتاد تصمیم گرفتم با این برنامه دیگر صحبت نکنم.

مدیر عامل سپاهان در مورد برنامه 90 و بیانیه باشگاه سپاهان علیه این برنامه گفت: این برنامه نازیبایی‌ها و زشتی‌های فوتبال ایران را به تصویر می‌کشد و کلیه اعضای باشگاه سپاهان با این برنامه کاری ندارند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری