تبیان، دستیار زندگی
در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که اقلیت‌های مذهبی در ایران دوشادوش برادران مسلمان خود در میدان‌های نبرد حاضر می‌شدند و از کشور دفاع می‌کردند ولی آمریکا با حربه قرار دادن ماجرای 11 سپتامبر قصد تقابل مسیحیت و اسلام را دارد و می‌خواهد مسیحیان را در برابر مسلمانان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله به ایران خطاست

علی اکبر ناطق نوری

بخش سیاسی- رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: بر اساس تحلیل تحلیلگران آمریکایی، آنها حمله نظامی به ایران را خطا می‌دانند و بر این باورند که چنین اقداماتی ایرانیان را متحدتر و منسجم‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام شیخ علی‌اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری شامگاه دیروز در جمع اعضای ستاد یادواره شهدای تترستاق منطقه بلده شهرستان نور گفت: اهانت به قرآن موجب اتحاد بیشتر مسلمانان جهان شد.

مهم ترین بخش های سخنرانی ناطق نوری را در ادامه بخوانید:

• مسیحیت صهیونیست به دنبال رسیدن به اهداف خود به مقدسات اسلام اهانت کرد و در اقدام اخیر به کتاب مقدس مسلمانان آخرین معجزه الهی توهین کردند و غافل از آن بودند که اینگونه اقدامات موجب وحدت و انسجام بیشتر مسلمانان جهان می‌شود.

• در طول تاریخ خیلی‌ها به قرآن حمله و اهانت کردند اما از آنجایی ‌که خداوند خود وعده داده حافظ قرآن است و معنویت قرآن خاموش شدنی نیست.

خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است و احمق‌ها قدرت درک اسلام و ایران را ندارند

• این اقدام نه تنها ادعاهای آنان را زیر سؤال برد بلکه موجب نزدیک تر شدن مسلمانان جهان شد و گرچه آنها با قرآن دعوا دارند و مرکزیت حملاتشان ایران است ولی امروز شاهد هستیم که مسلمانان جهان حتی جنگ زدگان افغانستان و مسلمانان سیل‌زده پاکستان با همه مشکلات خود مصمم تر از همیشه برای دفاع از مقدسات اسلامی و در راس آن قرآن کریم بپا خواستند و علیه عاملان آتش‌سوزی و سردمداران آنها فریاد سر دادند.

• اقدامات آمریکا علیه اسلام و ایران همچون ببر کاغذی است. حالا دیگر در قلب اروپا و آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل بلند است و تمام معادلات آنها در جهان برهم خورده است.

• خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده است و احمق‌ها قدرت درک اسلام و ایران را ندارند.

• در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که اقلیت‌های مذهبی در ایران دوشادوش برادران مسلمان خود در میدان‌های نبرد حاضر می‌شدند و از کشور دفاع می‌کردند ولی آمریکا با حربه قرار دادن ماجرای 11 سپتامبر قصد تقابل مسیحیت و اسلام را دارد و می‌خواهد مسیحیان را در برابر مسلمانان قرار دهد که همه می‌دانند این یک جریان صهیونیستی است و ربطی به ادیان الهی ندارد.

• براساس تحلیل تحلیلگران آمریکایی آنها حمله نظامی به ایران را خطا می‌دانند و بر این باورند که چنین اقداماتی ایرانیان را متحد تر و منسجم تر می‌کند.

منبع:خبرآنلاین

تنظیم:س.آقازاده