تبیان، دستیار زندگی
خطر وجود صهیونیسم که همچون غده ای سرطانی در حال ریشه دواندن در سراسر جهان می باشد ، ایجاب می کند با واکاوی و بررسی زوایای مختلف آن، به نقشه ها، برنامه ها و توطئه های شوم آنها پی ببریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروتکل های افشاگر

خطر وجود صهیونیسم که همچون غده ای سرطانی در حال ریشه دواندن در سراسر جهان می باشد ، ایجاب می کند با واکاوی و بررسی زوایای مختلف آن، به نقشه ها، برنامه ها و توطئه های شوم آنها پی ببریم.

پروتکل زعمای یهود

یکی از اسناد تکان دهنده ای که سراسر جهان را در بهت و حیرت فرو برده، برنامه ی رهبران صهیونیسم یا همان "پروتکل های زعمای صهیون" است.

در دهه ی 80 قرن بیستم، برخی حاکمان صهیون گِرد هم جمع شده و "پروتکل های صهیون" که شامل 24 بند است را به بحث و بررسی گذاشتند، این پروتکل ها برنامه هایی سری است که سرمایه داران، اقتصاد دانان، علما و متفکران یهودی برای ویرانی ادیان مختلف و تسلط جهانی آن را تنظیم کرده اند.

در سال 1897/م متن پروتکل ها به منظور قرائت در جلسه نخستین کنفرانس صهیونیستی به جهت تصمیم گیری نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور که به ریاست "تئودور هرتزل" در شهر بال سوئیس برگزار شده بود ، هجوم آورده و اوراق آنها را به تاراج برد، اما سالها بعد یعنی در سال 1905/م این پروتکل ها توسط نویسنده ای روس تبار به نام "سرگئی نیلوس" از زبان عبری به زبان روسی ترجمه شده و در سال 1906/م وارد کتابخانه ی "بریتیش میوزیوم" لندن شد و پس از آن "ویکتور مارسون" روزنامه نگار بریتانیایی این پروتکل ها را در سال 1917/م به زبان انگلیسی ترجمه نمود و در نهایت "هنری فورد" بنیان گذار شرکت خودرو سازی "فورد" آمریکا، پروتکل ها را در سال 1929/م به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه هایی که به خود او تعلق داشت به چاپ رساند، هدف وی از این انتشار وسیع این بود که ملت آمریکا را از خطر شکل گیری امپراطوری یهود در این کشور آگاه سازد، وی این پروتکل ها را برنامه ی اصلی یهود برای تسلط بر جهان دانسته و هشدار داد که یهود به حکومت آمریکا اکتفا نخواهد کرد.

زمانی که "دولت ما" تشکیل شد، جزئیات مربوط به زندگی (آزادی، مساوات و اخوت) را تکذیب کرده و فقط آنها را روی افکار خویش قبول نموده و نام آنها را حق آزادی، وظیفه ی مساوات و فکر برادری می گذاریم

در پی افشای پروتکل ها، صهیونیست ها با تمام قوا سعی بر نابودی و انکار این برنامه ها داشتند که راه به جایی نبردند.

در زیر اشاره ای گذرا به پروتکل های 24 گانه ی زعمای صهیون داریم:

1) سوء استفاده از واژه ی "آزادی سیاسی"

2) از بین مردم "افراد کوتاه فکر و بی رای" را انتخاب خواهیم کرد تا هر چه به آنها دستور می دهیم بدون چون و چرا اجرا نماید

3) "زمام داری مملکت" را هدف احزاب سیاسی قرار دهیم تا اختلاف پیش آید و در نهایت موجبات نا امنی و اضطراب و فقر و بدبختی کشور ها را فراهم آوریم

4) "حرکت به سوی تمدن و مادیت" ، باعث نفی خدا پرستی از اذهان عمومی می شود

5) "بذر دشمنی، کینه توزی و حسد را کاشته و در این زمینه از تعصبات مذهبی، قبیله ای و ... استفاده می کنیم

6) برای برپایی جنگ به ثروت سرشار نیازمندیم، پس احتکار را در دستور کار قرار می دهیم تا از طرفی دولت ها را بیچاره کنیم و از طرف دیگر هزینه ی جنگ تامین شده باشد.

7) تقویت ارتش و پلیس، برای تحقق این نقشه ها ضروری است

8) "رژیم ما" توسط قانون شناسان، سیاسیون و عالی رتبه ها بر پا شده بنابراین به تمام جزئیات زندگی آگاهیم

پروتکل زعمای یهود

9) زمانی که "دولت ما" تشکیل شد، جزئیات مربوط به زندگی (آزادی، مساوات و اخوت) را تکذیب کرده و فقط آنها را روی افکار خویش قبول نموده و نام آنها را حق آزادی، وظیفه ی مساوات و فکر برادری می گذاریم

10) برای به دست آوردن یک دولت، تنها کافیست یک جزء از دستگاه حاکمه را فاسد کنیم

11) از نعمات خداوند متفرق ساختن قوم یهود در چهار گوشه ی جهان است، تا ما به راحتی حکومتی جهانی را به دست آوریم

12) باید تمام رسانه ها را به سیطره ی خود در آوریم و از کلمه ی آزادی نهایت سوء استفاده را برد

13) برای آن که مردم از مذاکره و مداخله در مسائل سیاسی باز داریم، باید هر روز مشکلی جدید و گره ای کور در امورشان ایجاد کنیم

14) ما عقاید دینی را ریشه کن خواهیم کرد

15) همه ی پلیس های مخفی بین المللی باید وارد حزب ما شوند

16) پیروی از علماء را ، ارتجاع و کهنه پرستی قلمداد خواهیم کرد

17) "ترور" بهترین راه تخریب غیر یهود است

18) "قاتل سیاسی" ، "نبرد در راه آزادی" و "جهاد برای سعادت" جملاتی هستند که باید با استعانت از آنها مردم را سرکش و بی باک کنیم

19) ایجاد "بحران اقتصادی"

20) سوء استفاده از عواطف ملتها

21) عدم رعایت اخلاق در سیاست (میان سیاست و اخلاق هیچگونه وجه اشتراکی نیست)

22) "سیاست زدگی" ، منطق ما زور گویی و متقاعد کردن است

23) دخالت در امور داخلی ملت ها ضروری است

24) باید بین ملل غیر یهودی ایجاد "فحشا" و "عیاشی" نمود

مفاد مذکور، چکیده ای از پروتکل های زعمای صهیون است که ده ها نفر به جرم نشر یا ترجمه ی آن ها به قتل رسیده اند.

باید تمام رسانه ها را به سیطره ی خود در آوریم و از کلمه ی آزادی نهایت سوء استفاده را برد

به طور کلی هدف از این پروتکل ها "سلطه ی جهانی" است که با در دستور کار قرار گرفتن مسئله ی "کشتار خاموش" موثر خواهد شد، "کشتار خاموش" به معنای به حداقل رساندن جمعیت کره ی زمین و غلبه دادن جماعتی خاص بر عموم مردم باقی مانده ، توسط سران مخفی و موسسان حکومت جهانی است.

از مهمترین و موثرترین این برنامه ها به سه مورد اشاره می کنیم:

1)   حرکت به سوی تمدن و مادیت

با اجرای این اصل یهود به چند هدف دست می یابد، اول/ کسب درآمد ، دوم/ ایجاد زمینه ی غفلت مردم  که البته با توسل به رواج جریان تجمل گرایی، در سطح گسترده ای نیز به این اهداف دست یافته اند.

2)    تسلط بر رسانه ها

یهودیان با جامه ی عمل پوشاندن بر این اصل، کنترل اخبار جهان را به دست می گیرند و تنها اخباری به اطلاع همگان می رسد که به سود صهیونیسم و یا در راستای اهداف آنها بوده و از این طریق عقاید خود را به همگان تحمیل می کنند.

3)   ریشه کن سازی عقاید دینی

دین یکی از مهمترین عوامل وحدت و پایداری میان مردم جهان می باشد و از همین رو ، یهود آن را مستقیما هدف قرار داده و در راستای نابودی آن از ابزار گوناگون نظامی، سیاسی و تبلیغاتی بهره می برند، از مهمترین ارکان نابودی دین، "جدایی دین از سیاست" (سکولاریسم) می باشد.

نتیجه:

امروزه شاهد آن هستیم که صهیونیست ها با اجرای گام به گام پروتکل ها، پراکندگی و آشفتگی سیاسی-اجتماعی ، سلطه ی اشرار بر سازمان های جهانی، اخذ انحصارهای ویژه و انزوای طالبان حق و حقیقت به هدف خویش نزدیک و نزدیک تر شده و طی سالهای پس از افشای پروتکل ها به تدریج، همه ی ملل و اقوام مبتلا به فساد اخلاقی، ماتریالیسم، سکولاریزم و پراکندگی شده اند و این موضوع همان هدف نهایی صهیونیسم است.

با توجه به آن که اسلام و شیعیان بزرگترین سد در برابر اهداف شوم صهیونیست ها هستند، لازم است بیش از پیش درباره ی استقلال علمی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی بیندیشند و مردم باید متوجه ی دست هایی باشند که سعی در بسط تفرقه و تشتت میان مردم و فتنه گری دارند و در این اثنا بر دولتمردان و سازمان های فرهنگی، نظامی، علمی و اقتصادی است که با همتی مضاعف، زمینه ی آگاهی و افزایش بصیرت مردم را فراهم آورند.

آزاده مرنی

گروه جامعه و ارتباطات

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور