تبیان، دستیار زندگی
فکر می کنید بهترین زمان برای انجام دادن یک معامله تجاری چه زمانی است؟ جواب : درست بعد از اینکه یک فروش خوب داشته اید . فکر میکنید چرا اینگونه است؟ دلیل این است که بعد از آنکه شما یک فروش انجام می دهید عزت نفس و درواقع اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده اید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روان شناسی فروش
سلامت روان

فکر می کنید بهترین زمان برای انجام دادن یک معامله تجاری چه زمانی است؟ جواب : درست بعد از اینکه یک فروش خوب داشته اید .

فکر میکنید چرا اینگونه است؟ دلیل این است که بعد از آنکه شما یک فروش انجام می دهید عزت نفس و درواقع اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده اید . (ص 41)

برایان تریسی در کتاب روان شناسی فروش اصول و قواعد فروش موفق را به ما می آموزد . چنانکه از جملات بالا دستگیرتان شد ، او اصرار دارد تا به خواننده منتقل کند که یک فروش موفق بیشتر از اتکا به قواعد تجاری ، متکی به دانش روانی فرد فروشنده است .

بنابراین برایان تریسی در کنار آموزش راههای یک فروش موفق ، مفاهیم روانشناسی مورد نظرش را نیز به خواننده منتقل می کند . نکاتی که او در این کتاب به آنها اشاره می کند ، عناوینی از این دست اند :

" شخصیت فروشنده و نقش آن در فروش ، خودباوری در فروش ، رسیدن به مهارت ، خودباوری ، عامل رابطه ، تشخیص اهداف ، کاربرد کلمات ، و ..."

برایان تریسی در نگارش کتاب ، در پایان هر فصل یک تمرین عملی برای خواننده ارائه می کند و این بر بار کاربردی بودن این کتاب می افزاید .

کتاب روان شناسی فروش/ بریان تریسی.

برای خرید کتاب روانشناسی فروش کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب ادبیات کلیک کنید.

برای خرید کتب روانشناسی کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.