تبیان، دستیار زندگی
کتاب گناهان کبیره از شهید آیت الله دستغیب(ره) نتیجه و نمونه ای از زحمات و مطالعات وسیع در ابواب گوناگون است که به راستی در تألیفات بزرگان، چنین اثری بی سابقه بوده و با این سبک، بی نظیر است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جن زده ها
یک روح در سه بدن

کتاب گناهان کبیره از شهید آیت الله دستغیب(ره) نتیجه و نمونه ای از زحمات و مطالعات وسیع در ابواب گوناگون است که به راستی در تألیفات بزرگان، چنین اثری بی سابقه بوده و با این سبک، بی نظیر است. خرید این کتاب سودمند را از فروشگاه اینترنتی تبیان به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم. تکه برگزیده ای از این کتاب در ذیل آورده شده است.

ربا خوار آتش می خورد:

پیغمبر اکرم(ص) فرمود، کسی که ربا بخورد خداوند شکمش را به مقدار آنچه خورده از آتش پر می کند، پس اگر از ربا مالی را بدست آورد عملش را نمی پذیرد و همیشه مورد لعن خدا و ملائکه است مادامی که قیراطی از مال ربائی نزدش باشد.

نمونه عذاب برخی رباخوار :

و باز فرمود: در شب معراج جماعتی را دیدم که هرگاه یکی از ایشان می خواست برخیزد از بزرگی شکمش نمی توانست. از جبرئیل پرسیدم اینها چه کسانی اند؟ گفت: رباخوارانند که روز قیامت بر نمی خیزند مگر مانند جن زده ها، ناگاه ایشان را بر راه آل فرعون دیدم که بامداد و شامگاه آتش بر ایشان عرضه داشته می شود و می گویند خدواندا چه وقت قیامت برپا می شود. (بدیهی است که مراد از آتش در اینجا عذاب برزخی است).

گناهان کبیره/ شهید آیت الله دستغیب.

برای خرید کتاب گناهان کبیره از شهید آیت الله دستغیب کلیک کنید.

تنظیم: آقایی


برای خرید کتب اسلامی کلیک کنید.

برای خرید کتب حکمت و عرفان کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.