تبیان، دستیار زندگی
در دومین شب از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمامی مدعیان جدی قهرمانی برابر حریفان خود به برتری دست پیدا كردند ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی میلان و رئال در لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی میلان با درخشش زلاتان

در دومین شب از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمامی مدعیان جدی قهرمانی برابر حریفان خود به برتری دست پیدا كردند.

در بازی های شب گذشته از گروه پنجم این رقابت‌ها بایرن مونیخ آلمان در زمین خود پذیرای رم ایتالیا بود كه در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. گلهای بایرن را مولر 79 و كلوزه 83 به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار از همین گروه كلوژ با نتیجه دو بر یك برابر باسل سوئیس به پیروزی رسید. برای كلوژ رادا 9 و ترائوره 12 گلزنی كردند و تك گل باسل را نیز استوك ر در دقیقه 45 به ثمر رساند.

از گروه ششم، المپیك مارسی در زمین خود تن به شكست یك بر صفر برابر اسپارتاك مسكو داد. گل نماینده روسیه توسط آسپیلیكوئتا بازیكن مارسی در دقیقه 82 به ثمر رسید. در دیگر دیدار از همین گروه چلسی با نتیجه 4 بر یك برابر زیلینا به برتری دست پیدا كرد. در این دیدار اسین 13، آنلكا 24 و 28 و استوریج 48 برای چلسی گلزنی كردند و تك گل تیم میزبان را نیز اوراوچ در دقیقه 55 به ثمر رساند.

از گروه هفتم تیم میلان ایتالیا در زمین خود برابر اوسر فرانسه با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا كرد. برای میلان زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 66 و 69 موفق به گلزنی شد. در دیگر دیدار حساس از این گروه رئال مادرید با نتیجه مشابه از سد آژاكس آمستردام هلند گذشت. گل‌های رئال مادرید را آنیتا (گل به خودی 31) و ایگواین 73 به ثمر رساندند.

لیگ قهرمانان

و بالاخره از گروه هشتم این رقابت‌ها آرسنال در زمین خود پذیرای براگا بود كه موفق شد با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار فابرگاس (پنالتی 9) و 53، آرشاوین 30 ، شاماخ 34 و ولا 69 و 84 گلزنی كردند.

شاختاردونتسك اوكراین نیز با یك گل برابر پارتیزان بلگراد پیروز شد. سرنا در دقیقه 71 تك گل این بازی را به ثمر رساند.

نتایج کامل دیدارهای چهارشنبه شب هفته نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E:

* بایرن مونیخ آلمان 2 - رم ایتالیا صفر

* کلوج رومانی 2 - باسل سوییس صفر

گروه F:

* مارسی فرانسه صفر - اسپارتاک مسکو روسیه یک

* زیلینا اسلواکی یک - چلسی انگلستان 4

گروه G:

* میلان ایتالیا 2 - اوسر فرانسه صفر

* رئال مادرید اسپانیا 2- آژاکس هلند صفر

گروه H:

* آرسنال انگلستان 6 - براگای پرتغال صفر

* شاختار دونتسک اوکراین یک - پارتیزان بلگراد صربستان صفر

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری