تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پیرو اطلاعیه‌ها و اعلام مواضع چند روز اخیر خود كه در پی جسارت و هتاكی به ساحت اقدس قرآن كریم از سوی كفر جهانی صورت گرفت، امروز نیز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأكید بر لزوم عكس‌العمل هوشیارانه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملت غیور! حضور ارزشمند خود را در صحنه دفاع از قرآن حفظ كنید

دعوت به راهپیمایی

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پیرو اطلاعیه‌ها و اعلام مواضع چند روز اخیر خود كه در پی جسارت و هتاكی به ساحت اقدس قرآن كریم از سوی كفر جهانی صورت گرفت، امروز نیز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تأكید بر لزوم عكس‌العمل هوشیارانه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در برابر این تهاجم بی‌سابقه از سوی دشمنان اسلام، از مردم آزاده‌ میهنمان دعوت به عمل آورد تا حضور خود را در صحنه همچنان حفظ كرده و و دشمنان اسلام و قرآن را مأیوس نمایند.

به گزارش روابط عمومی در این اطلاعیه آمده است:

همانگونه كه از ملت غیور و رشید ایران اسلامی انتظار می‌رفت، در پی اهانت مهندسی‌شده از سوی سران استكباری غرب به ساحت مقدس قرآن كریم، با پیشگامی در نشان دادن واكنش به این جسارت بی‌سابقه، چشم جهان اسلام را روشن كردند و دیدگان جهانیان را به سوی خود معطوف ساختند.

این روزها ایران ایران اسلامی غرق در شور و ماتم است. گویی قیامتی رخ داده است و گمان می‌كنی بوجهل‌های زمانه فتنه‌ی جدیدی را بر قلب نازنین پیامبرشان تحمیل كرده و چنان است كه ابولهب‌ها هنوز پشته‌ی خار فراراه پیامبر عزیز می‌نشانند و ابوسفیان‌ها در وسعتی جهانی تكثیر شده‌اند تا مؤمنان را از شنیدن آوای دلنشین قرآن بازدارند و به آنان توصیه كنند كه پنبه در گوش كنند و یا انگشتان خویش در گوش نهند (و جَعَلُوا أَصَابِعَهُمْ فِی آذَانِهِمْ- قرآن كریم) تا طنین گیرای قرآن دل آنان را نرباید؛ تو گویی معاویه بار دیگر بر علی‌(ع) زمانه كه خود قرآن ناطق بود شوریده است و می‌پنداری كه این یزیدیان دوران‌اند كه حسین(ع) را به مسلخ شهادت برده‌اند.

اما امروز جهان اسلام یكپارچه خشم و غوغاست، و هرگز اجازه نخواهد داد دغلبازان سیاست‌پیشه‌ی غربی كه نور اسلام بر قلب‌های تاریكشان هراس افكنده است به عزیز‌ترین و شریف‌ترین موجودیت و سرمایه‌ی مسلمین جهان دست طعن و تعدّی دراز كنند.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، ضمن تأكید بر لزوم عكس‌العمل هوشیارانه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در برابر این تهاجم بی‌سابقه از سوی دشمنان اسلام، از ملت غیور و آزاده‌ی میهنمان دعوت می‌نماید، حضور ارزشمند خود را در صحنه همچنان حفظ كرده و با خروش مقدس خود علیه اهانت كنندگان به قرآن كریم، نسبت به ساحت اقدس قرآن شریف ادای دین كرده و دشمنان اسلام و قرآن را مأیوس نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی