تبیان، دستیار زندگی
من با قصه بزرگ شدم و آن را بیشتر از سینما دوست دارم. بهاره رهنما در گفت و گو با خبرنگار هنری ایسنا ضمن بیان این مطلب علت كم كاریش را معضل داستان و نبود فیلمنامه خوب در سینمای ایران خواند و گفت: سینمای ما، سینمای كم سرمایه‌ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهاره رهنما: قصه‌های خوب فقط برای سوپراستارها نوشته می‌شوند


من با قصه بزرگ شدم و آن را بیشتر از سینما دوست دارم.

بهاره رهنما در گفت و گو با خبرنگار هنری ایسنا ضمن بیان این مطلب علت كم كاریش را معضل داستان و نبود فیلمنامه خوب در سینمای ایران خواند و گفت: سینمای ما، سینمای كم سرمایه‌ای است و معمولا قصه‌های خوب برای سوپر استارها نوشته می شود كه البته این حق طبیعی تهیه كنندگان است كه به فكر بازگشت سرمایه‌شان باشند.

وی با بیان اینكه كم كاری من علت دومی هم دارد تصریح كرد: معمولا گروهی كه بتوانم یكی دو ماه در كنارشان سلامت روحی ام را حفظ كنم نمی‌بینم و در واقع با آدم‌های هنرمند كنار آمدن خیلی سخت است و آدمی نیستم كه بتوانم منفك از ارتباطم با آدم‌ها، كارم را به صورت حرفه‌ای بتوانم جلو ببرم و حتما باید آن ربط انسانی را پیدا كنم.

رهنما كه اخیرا بازی در نمایش پنجره‌ها را به پایان رسانده است با اشاره به تجربه خوبی كه از آن عایدش شده است گفت: شاید بتوانم كم كاریم را در تئاتر جبران كنم چون با توجه به تمرینات زمانگیرش اصلا فرصت این كار را نداشتم اما الان وقتم آزاد شده است.

وی كه دو فیلم شبانه و ماجراهای اینترنتی را آماده اكران دارد 1 تا 4 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایشنامه خوانی نمایش “آه بابا مامان تو را در گنجه آویزان كرده” خواهد پرداخت.

افعی، غزل، عاشقانه، با دم‌های تلخ، نان و عشق و موتور هزار و گاوخونی از فیلم‌های این بازیگر در سینما است.

مطالب مرتبط

g>

هفتمین جشن خانه سینما

پاسخ هشتاد و سه تن از اهالی سینما به یك پرسش

منبع : ایسنا