تبیان، دستیار زندگی
گروه ورزشی " مهر" : هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس که قرار است تا پایان هفته جاری معرفی شود با دردسر بزرگی به نام « رقم های نجومی » قرارداد بازیکنان پرسپولیس مواجه است که پذیرفتن حضور در هیات مدیره را برای خیلی از گزینه ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد110میلیون تومانی پسر و داماد پروین با پرسپولیس


گروه ورزشی " مهر" : هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس که قرار است تا پایان هفته جاری معرفی شود با دردسر بزرگی به نام « رقم های نجومی » قرارداد بازیکنان پرسپولیس مواجه است که پذیرفتن حضور در هیات مدیره را برای خیلی از گزینه ها مشکل کرده است.

درحالیکه علی پروین پس از دیداربا ذوب آهن به شدت ازهیات مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس انتقاد و آنها را متهم به دوری ازپرسپولیس کرد اما هیات مدیره جدید که گزینه های آن مشخص شده اند و مذاکراتی را نیز با سازمان تربیت بدنی داشته اند ، عامل تمام مشکلات این باشگاه را بذل و بخشش های علی پروین درزمان ثبت قراردادها می دانند و معتقدند این مبالغ به هیچ وجه منطقی و قابل پرداخت نیست. در این مورد گفته می شود برخی ازگزینه های حضور درهیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمذاکره ای که با مهندس علی آبادی داشته اند تاکید کرده اند یکی از شرایط پذیرفتن حضورشان درباشگاه پرسپولیس کاهش مبالغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس است.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس رقم مبالغ قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس را درحالی فاش کرد که متاسفانه طی چند سال اخیررقم دقیق قرارداد بازیکنان فوتبال اعلام نمی شود و بیشتربراساس توافق طرفین پرداخت و دریافت می شود. این فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس که درجریان اتفاقات اخیراین باشگاه نیزقراردارد با تاکید براین نکته که رقم های قرارداد بازیکنان ممکن است با تکذیب مسئولان و مدیران این باشگاه مواجه شود ، مبالغ دریافتی برخی بازیکنان را به شرح زیر اعلام کرد:

* کریم باقری ، حامد کاویانپور و علی انصاریان 180 میلیون تومان

* جواد کاظمیان 220 میلیون تومان

* مهرزاد معدنچی و علی علیزاده هر کدام 250 میلیون تومان برای دو سال

* محمد محمدی ، ابراهیم اسدی ، بهروز رهبری فرد هر کدام 110 میلیون تومان

* فرشید کریمی 90 میلیون تومان

* داود فنایی 80 میلیون تومان

* ابولفضل حاجی زاده 80 میلیون تومان

* داود سیدعباسی 100 میلیون تومان

* مهرداد اولادی 80 میلیون تومان

* رضا نیک نظر 80 میلیون تومان

* بازیکنان پانامایی 250 هزار دلار

* محمد پروین 60 میلیون تومان

* آرش فرزین 50 میلیون تومان

این مبالغ درحالی برای بازیکنان مذکوردرنظرگرفته شده که درقراردادها رسمی آنها قید نشده است و آنها به راحتی می توانند این موارد را رد کنند و منکرهمه چیزشوند. اما علی پروین مدیرفنی و مرد همه کاره پرسپولیسی ها درمصاحبه تلویزیونی خود عنوان کرد باشگاه بیش ازدومیلیارد تومان در قالب چک به بازیکنان بدهکاراست که این خود نشان می دهد بازیکنان پرسپولیس با مبالغی سنگین و سرسام آور قراردادهایشان را امضا کرده اند.

قرا است با معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به این مبالغ رسیدگی شود و درصورت تایید هیات مدیره این مبالغ کمترشود تا باشگاه نیزبتواند ازپس پرداخت این مبالغ برآید.