تبیان، دستیار زندگی
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور علی پروین برگزار شد عصر دیروز تمرینات تیم فوتبال پیروزی بدون حضور علی پروین از سر گرفته شد. پس از وقفه‌ی دو روزه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس و تهدید بازیكنان این تیم به كناره‌گیری از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از تمرین پرسپولیس و گفتگو با بازیکنان این تیم


تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور علی پروین برگزار شد

عصر دیروز تمرینات تیم فوتبال پیروزی بدون حضور علی پروین از سر گرفته شد.

پس از وقفه‌ی دو روزه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس و تهدید بازیكنان این تیم به كناره‌گیری از مسابقات لیگ برتر عصر دیروز بازیكنان این تیم با حضور ناصر ابراهیمی و حمید استیلی مجددا تمرینات خود را در ورزشگاه كارگران برگزار كردند.

در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس كلیه‌ی بازیكنان به جز شیث رضایی، اولادی، حقیقی، مامانی، نیك نظر و نوری حضور داشتند و بازیكنان زیر نظر ابراهیمی و استیلی به مرور تمرینات پرداختند.

بازیكنان پرسپولیس در شروع تمرینات با انجام حركات كششی به گرم كردن خود پرداختند و پس از آن با دویدن و كار با توپ تمرینات را پیگیری كردند.

تعداد اندكی از هواداران تیم فوتبال پیروزی كه ظاهرا از خبر شروع مجدد تمرینات تیم مطلع شده بودند در ورزشگاه كارگران حضور داشتند.

محمود خوردبین سرپرست تیم پیروزی نیز در تمرینات امروز حاضر بود.

كریم باقری:

هواداران پرسپولیس ما را بی‌غیرت نخوانند

امضای طومار و تهدید به عدم حضور در لیگ غیرمنطقی بود

كریم باقری گفت: امضای طومار و تهدید به عدم حضور در مسابقات لیگ برتر كار غیر منطقی بوده است و بر این اساس با دعوت باشگاه پیروزی در تمرینات حضور یافتیم.

بازیكن تیم فوتبال پیروزی در حاشیه‌ی تمرینات این تیم اظهار داشت: كلیه‌ی بازیكنان موافق امضای طومار بودند ولی به نظر می‌رسد این كار غیر منطقی بوده است.

وی خاطر نشان كرد: مشكلات پرسپولیس یكی از اصلی‌ترین عواملی است كه باعث شده است نتوانیم بازی‌های خوبی ارایه دهیم و باشگاه باید این مشكلات راحل كند.

باقری تاكید كرد: حضور در تمرینات امروز به معنای گذشتن از حق و حقوق اولیه‌مان نیست و همچنان به دنبال احقاق حق خود خواهیم بود.

باقری با انتقاد از عملكرد مدیریتی خطیب اظهار داشت: مدیرعاملی كه خدا را شكر تاكنون یك بار او را ندیده‌ایم و حتی یك بار هم در تمرینات تیم حاضر نبوده است چگونه می‌تواند از مشكلات بازیكنان مطلع باشد. در تمام دنیا مدیران باشگاه‌ها با ارتباط نزدیكی كه با بازیكنان دارند از مشكلات آنان مطلع هستند ولی در پرسپولیس هیچ گاه این رابطه ایجاد نشده است.

وی همچنین با بیان این كه هواداران باشگاه پیروزی نباید بازیكنان این تیم را بی‌غیرت بخوانند گفت: بازیكنان تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا تیم نتایج مورد نظر را كسب كند . فوتبال یك بازی گروهی است و ما نیز سعی می‌كنیم بازی خوب و هماهنگی را ارایه دهیم.

باقری كه حاضر نشد به هواداران این تیم قول دهد كه شكست‌ها و تساوی‌های این تیم به پایان برسد از هواداران خواست همچنان به حمایت خود از كادر فنی و بازیكنان ادامه دهند.

مهرداد اولادی:

آینده پرسپولیس در گرو انتخاب مدیران شایسته است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تا زمانی كه مشكلات مالی باشگاه پا بر جا باشد پرسپولیس به روزهای اوج خود بازنخواهد گشت.

مهرداد اولادی در خصوص وضعیت فعلی تیمش گفت: تا زمانی كه مشكلات حاشیه‌ای و مالی پا بر جا باشد پرسپولیس به روزهای اوج خود بازنخواهد گشت. آینده پرسپولیس در گرو انتخاب مدیران با تجربه است و آینده این تیم زمانی روشن خواهد بود كه مدیران باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهند و در درجه اول مشكلات مالی این تیم را برطرف سازند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط پروین برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌كند و هیچ كس به دنبال برطرف ساختن مشكلات مالی باشگاه نیست. اگر این وضعیت ادامه یابد پرسپولیس روز به روز نتایج بدتری خواهد گرفت.

اولادی در خصوص عدم موفقیت تیم در پنجمین دوره لیگ برتر اظهار كرد: تیم ما نتایج بسیار ضعیفی را گرفته است و هواداران حق دارند كه از تیمشان ناراضی باشند. ما از نظر فنی و هماهنگی تیمی مشكلی نداریم. مشكل اصلی پرسپولیس روحیه پایین بازیكنان است كه این روحیه پایین خود حاصل مشكلات مالی تیم و به تعویق افتادن حقوق ما است.

مهاجم پرسپولیس درباره‌ی توقف این تیم در برابر ذوب‌آهن اصفهان تاكید كرد: تیم ما در این دیدار ضعیف ظاهر شد و بازیكنان ما بازی خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند. بازیكنان حریف از ما بهتر بودند و در نهایت ما را در ورزشگاه آزادی متوقف كردند. هر چند تیم ما در نیمه اول خوب ظاهر شد اما در كل عملكرد مثبتی نداشتیم و به هدف اصلی خود كه شكست ذوب‌آهن بود، نرسیدیم.

اولادی در پایان خاطر نشان كرد: با وضعیت فعلی پرسپولیس بازی بسیار دشواری را در مقابل برق شیراز خواهیم داشت. برق شیراز علاوه بر استفاده از شرایط میزبانی برای جبران شكست سنگین هفته گذشته خود به میدان می‌آید و این شرایط را برای ما دشوارتر خواهد كرد.

علی علیزاده:

باید از نزدیك وضعیت زندگی ما را دید

با شكست برق شیراز به آرامش می‌رسیم

پس از امضای طومار از طرف بازیكنان و كادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر شركت نكردن در تمرینات و رقابت‌های لیگ، علی علیزاده از آغاز تمرینات این تیم در ورزشگاه كارگران خبر داد.

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار كرد: تمرینات پرسپولیس بعد از ظهر امروز در ورزشگاه كارگران برگزار می‌شود. تمام بازیكنان و مربیان تیم بعدازظهر در ورزشگاه كارگران گرد هم آمده و در خصوص مشكلات پرسپولیس صحبت خواهد شد.

وی در خصوص دلایل ناكامی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: دلیل اصلی ناكامی تیم ما مشكلات مالی باشگاه است. بازیكنان ما هنوز حقوق خود را دریافت نكرده‌اند و با توجه به مشكلات زیادی كه در بیرون از زمین فوتبال دارند نمی‌توانند در بازی‌های لیگ تمركز كافی را داشته باشند. اگر مشكلات مالی ما برطرف شود با روحیه‌ی بهتری بازی خواهیم كرد و امروز همه چیز در تمرینات مشخص می‌شود.

علیزاده افزود: تیم ما از نظر كادر فنی و بازیكن مشكلی ندارد. این وضعیت روحی بازیكنان است كه موجب شكست پرسپولیس می‌شود. باید ببینید كه ما كجا زندگی می‌كنیم و در چه شرایطی زندگی خود را سپری می‌كنیم. این درست نیست كه عده‌ای می‌گویند ما در رفاه كامل زندگی می‌كنیم باید از نزدیك وضعیت بازیكنان شهرستانی پرسپولیس را ببینند.

مهاجم پرسپولیس در خصوص گفته‌های رهبری فرد مبنی بر بی‌تعصبی دو بازیكن این تیم تصریح كرد: من از این مسایل اطلاعی ندارم و نمی‌خواهم وارد مسایل حاشیه‌ای شوم. رهبری فرد كاپیتان و پیشكسوت پرسپولیس است و مسلما اطلاعات زیادی در این زمینه دارد. او حتما چیزهایی می‌داند كه این گونه صحبت می‌كند.

وی با اشاره به بازی آینده تیمش تاكید كرد: بازی با برق شیراز برای ما اهمیت زیادی دارد چرا كه می‌تواند پایان ناكامی‌های ما باشد. قصد داریم تا با پیروزی در این دیدار امتیازهای از دست رفته را جبران كنیم. بازیكنان در تعطیلی یك جلسه‌ای تمرینات زیر نظر كماسی به كار با وزنه پرداخته و خود را در شرایط ایده‌آل نگه داشته‌اند.

علیزاده با اشاره به دیدار مقابل ذوب‌آهن به ایسنا گفت: ذوب‌آهن بازی بسیار بهتری را به نمایش گذاشت. ما دراین بازی به دنبال كسب 3 امتیاز بودیم اما به هدف خود نرسیدیم. ذوب‌آهن تیم بسیار منسجمی است كه با تمام توان در مقابل ما ایستادگی كرد.

وی در پایان خاطر نشان كرد: آینده پرسپولیس روشن است. اگر مسایل و مشكلات باشگاه برطرف شود پرسپولیس به اوج بازمی‌گردد. تا زمانی كه دو تیم بزرگ پایتخت از مشكلات مالی رنج می‌برند فوتبال ایران نیز متضرر خواهد شد.

وحید قلیچ:

بدون پروین به تمرینات بازنخواهم گشت

شاید رهبری فر از جایی تغذیه مالی شده است!

مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: تصمیم سازمان تربیت بدنی و باشگاه پیروزی در خصوص برنامه‌های آینده‌ی تیم هر چه كه باشد من بدون پروین به تمرینات بازنخواهم گشت.

وحید قلیچ اظهار كرد: بازیكنان با خواسته‌ی خودشان طوماری را امضا كردند و به نظر می‌رسد كه تا تحقق خواسته‌ی خود نیز بر آن اصرار داشته باشند. این كار با صلاح خودشان انجام شده و هیچ كسی در آن دخالت نداشته است.

وی افزود: شاید سازمان تربیت بدنی و باشگاه پیروزی بخواهند برای این تیم برنامه‌های جداگانه‌ای را تعریف كنند ولی من تابع دستورات علی پروین هستم و قطعا بدون او نیز به پرسپولیس باز نخواهم گشت.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیروزی خاطر نشان كرد: استیلی یا هر مربی دیگری آزاد است كه به تمرینات پرسپولیس برود ولی ما كه با پروین آمده‌ایم با او نیز خواهیم رفت.

قلیچ با اشاره به صحبت‌های اخیر بهروز رهبری فر مبنی بر این كه تیم فوتبال پیروزی مشكل مالی چندان جدی نداشته است كه بخواهد این موضوع بر بازی‌های تیم تاثیر بگذارد گفت: رهبری فر نظر شخصی‌اش را گفته است ولی آنچه كه واقعیت دارد فقر مالی مشكل پرسپولیس است. شاید رهبری فر از جای دیگری تغذیه‌ی مالی شده است یا از كسانی پول گرفته باشد!.

وی همچنین با رد مباحثی كه در خصوص همكاری گروهی بازیكنان و اتهامات وارده به برخی از بازیكنان مطرح شده است، به خبرنگار ایسنا گفت: همه‌ی این موارد شایعه است. بازیكن پرسپولیس اینقدر شرف دارد كه این موارد را از ذهنش دور كند.