تبیان، دستیار زندگی
چند بازیگر و چهره شناخته شده هالیوودی از پیشنهاد مایکل مور مبنی بر ساخت مسجد در منطقه صفر، جایی که برج های دوقلو منفجر شدند، حمایت کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت هالیوودی‌ها از مسجد 11سپتامبر

عده‌ای از هنرمندان آمریكایی از جمله «كرك داگلاس» و «جان كیوزاك» از پیشنهاد «مایكل مور» در زمینه ساخت مسجد در منطقه صفر (مكان وقوع انفجار 11 سپتامبر) حمایت كردند.

یازده سپتامبر

به گزارش فارس، به نقل از سایت خبری هالیوود نیوز، «جان كیوزاك»، بازیگر هالیوودی ضمن سرزنش برخی از مسئولان شبكه‌ خبری آمریكا و جمهوری‎خواهان آمریكا به خاطر جهت‌گیری‌های سیاسی‌شان گفت: این شبكه باید نابود شود، همه اعضای حزب «جمهوری‏خواه» باید كشته شوند.

این بازیگر هالیوودی در ادامه ضمن محكوم كردن اقدام اهانت‌آمیز علیه كتاب آسمانی قرآن، افزود: من به شدت از ساخت مسجد در منطقه صفر (محل وقوع حادثه 11 سپتامبر) دفاع می‌كنم.

به گزارش هالیوود نیوز، «كیوزاك» تنها ستاره حامی ساخت مسجد در منطقه صفر نیست بلكه «جان لجند»، خواننده و «كرك داگلاس»، بازیگر برنده اسكار نیز از طرفداران سرسخت این طرح هستند.

به گزارش هالیوود نیوز، «كیوزاك» تنها ستاره حامی ساخت مسجد در منطقه صفر نیست بلكه «جان لجند»، خواننده و «كرك داگلاس»، بازیگر برنده اسكار نیز از طرفداران سرسخت این طرح هستند

پیشنهاد ساخت مسجد دقیقا در مكان وقوع حادثه 11 سپتامبر در ابتدا چند روز پیش توسط «مایكل مور» صورت گرفت.

این مستند ساز آمریكایی ضمن اعتراض به عمل شنیع اهانت به قرآن در محل انفجار برج‌های دوقلو، گفت: مسلمانان خود قربانیان اصلی این حادثه تروریستی هستند كه نه تنها در این حادثه تعداد زیادی كشته دادند بلكه در این میان از دینشان نیز سوءاستفاده شد.


گروه هنر تبیان