تبیان، دستیار زندگی
ابزار جستجوی تازه غول جستجوی اینترنتی،‌گوگل، به کاربران اجازه می‌دهد در همان لحظه که مشغول تایپ عبارت مورد نظر خود هستند، نیم‌نگاهی به نتایج فوری بیاندازند و بدین ترتیب، ‌سرعت جستجوی خود را بالا ببرند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوگل ده بار سریعتر

ابزار جستجوی تازه غول جستجوی اینترنتی،‌گوگل، به کاربران اجازه می‌دهد در همان لحظه که مشغول تایپ عبارت مورد نظر خود هستند، نیم‌نگاهی به نتایج فوری بیاندازند و بدین ترتیب، ‌سرعت جستجوی خود را بالا ببرند.

گوگل ده بار سریعتر

جدیدترین ابزار جستجوی گوگل،‌ می‌تواند نتایج جستجوی شما را در لحظه‌ای که دارید عبارت مورد نظر خود را تایپ می‌کنید نمایش دهد. این فناوری جدید، تحولی در سیستم‌های پیش بینی موتورهای جستجو است که باز توسط غول دنیای اینترنت، ‌یعنی گوگل معرفی شده است.

بر اساس گزارشی که پاپ‌ساینس در این زمینه منتشر کرده، برای استفاده از ابزار جستجوی جدید گوگل فقط کافی است با نام کاربری خود به سایت گوگل وارد شوید و به صفحه اصلی جستجو بروید. البته در ظاهر هیچ تغییری نمی‌بینید. شروع کنید به تایپ کردن، می‌بینید که گوگل همپای تایپ کردن شما صفحه‌ای از نتایج جستجوی فوری را نمایش می‌دهد که اگر به تایپ ادامه بدهید و مثلا به عبارت خود بیافزایید، ‌صفحه نتایج گوگل هم تغییر می‌کند تا زمانی که دست از تایپ بردارید. حتی لازم نیست که همه عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید چون گوگل با پیشنهادات فراوان خود سعی می‌کند آن‌چه را در ذهن شما می‌گذرد، پیدا کند تا شما بدون این که زحمت تایپ عبارت را به خودتان بدهید، به جستجو بپردازید.

گوگل ده بار سریعتر

این سیستم تازه، سرعت جستجو را بالا می‌برد، چون اگر شما با تایپ نیمی از عبارت خود،‌ دیدید که با این عبارت آن‌چه می‌خواهید را پیدا نمی‌کنید، سریع عبارت دیگری را جایگزین می‌کنید.

به گفته محققین شرکت گوگل،‌ مردم خیلی سریع‌تر از آن که تایپ کنند، می‌توانند بخوانند. در واقع برای تایپ کردن، فشار دادن هر کلید روی صفحه کلید 300 میلی ثانیه طول می‌کشد در حالی که فقط 30 میلی ثانیه طول می‌کشد که به بقیه صفحه نگاهی بیاندازند.

ابزار جدید گوگل که گوگل اینستنت (Google Instant) به معنای گوگل فوری نامیده می‌شود، ‌از چند روز قبل قابل استفاده است.

منبع: پاپ ساینس

برگرفته از خبر آنلاین

تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی