تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی حریف تیم ذوب آهن ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوب آهن در اندیشه آبروداری

ذوب آهن پرچمدار ایران در آسیا

اصفهان منتظر یک رویداد بزرگ است. قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا، تیمی که در فصل جاری هیچ نشانی از قدرت شمار یک فصل پیش فوتبال آسیا ندارد، تیمی که با دو بازی بیشتر در رده نهم جدول رده بندی لیگ کره جایگاه بسیار متزلزلی دارد به اصفهان سفر کرده، تا فردا مقابل تیم فوق العاده آماده دیار نصف جهان، ذوب آهن اصفهان قرار گیرد.

تیم فوتبال پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی حریف تیم ذوب آهن ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود، در این فصل نتوانسته عملکرد خوبی در مسابقات داخلی کره جنوبی داشته باشد.

سرخ و سیاه پوشان شهر پوهانگ کره جنوبی از 20 بازی اش در "کی لیگ" کره جنوبی، 5 پیروزی، 6 تساوی، 9 باخت، 30 زده، 40 خورده و 21 امتیاز کسب کرده و رده نهم جدول رده بندی این مسابقات را به خود اختصاص داده است. این تیم پیش از سفر به اصفهان و در دو هفته اخیر دو شکست 4 بر یک برابر سئول و 3 بر 2 مقابل جئونبوک را تجربه کرده است.

تیم فوتبال پوهانگ استیلرز کره جنوبی

شاگردان "لوئیس فلاویو" برزیلی در مرحله گروهی دهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم 3 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست را بدست آورد و پس از تیم آدلاید یونایتد استرالیا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شد که در این مرحله با پیروزی یک بر صفر برابر کاشیما آنتلرز در ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دیدار رفت تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 روز چهارشنبه 24 شهریورماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

سبزپوشان اصفهانی در حالی فردا مقابل حریف کره ای صف آرایی می کنند که حمایت تمام ایرانی ها را پشت سر خود می بینند.

شاگردان منصور ابراهیم زاده تنها تیمی به جز سپاهان هستند که در دهه 80 از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان پا فراتر گذاشته و اکنون برای صعود به مرحله نیمه نهایی دندان تیز کرده اند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری