تبیان، دستیار زندگی
دو تن از مدیران این انجمن (آقایان هاشمی و رحمانی پور) و تعدادی از اعضاء (خانمها عرب زاده، تقی زاده، آقایاری، کبری بابامرادی، خدیجه بابامرادی) با حضور در غرفه تبیان و با تهیه بروشوری به معرفی انجمن ها و نحوه عضویت در انجمن ه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی انجمن های دانش آموزی و آموزش در نمایشگاه قرآن کریم


دو تن از مدیران این انجمن (آقایان هاشمی و رحمانی پور) و تعدادی از اعضاء (خانمها عرب زاده، تقی زاده، آقایاری، کبری بابامرادی، خدیجه بابامرادی) با حضور در غرفه تبیان و با تهیه بروشوری به معرفی انجمن ها و نحوه عضویت در انجمن ها پرداختند. همچنین در این بروشور به معرفی انجمن های دانش آموزی و آموزش و برخی از مباحث پیشنهادی در مورد این انجمن ها پرداخته شده است.

در ادامه مدیران انجمن دانش آموزی و آموزش با طرح یک سئوال و اختصاص جوائزی مسابقه ای ترتیب دادند و سپس در ساعت 30/16 با قید قرعه میان پاسخ های صحیح به 40 نفر از دانش آموزان شرکت کننده هدایایی اهداء کردند. شور و شوق دانش آموزان در هنگام قرعه کشی و اهداء جوائز بسیار جالب و دیدنی بود به نحوی که غرفه های دیگر را تحت الشعاع قرار داده بود. بعد از افطار نیز قرعه کشی مشابهی با 40 هدیه دیگر انجام شد.

از دیگر برنامه ها می توان به حضور دانش آموزان بازدید کننده از غرفه اشاره کرد که پس از بحث و گفتگو در مورد مشکلات دانش آموزان از زبان خودشان، هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

نکته قابل توجه در مورد برنامه امروز، حضور تعداد کثیری از بازدیدکنندگان در قسمت انجمن ها بود که باعث شد همکاران اداره کننده غرفه که 7 نفر بودند با تلاش فراوان قادر به رسیدگی کافی به همه بازدیدکنندگان گردند.