تبیان، دستیار زندگی
روز هفتم نمایشگاه یکی از شلوغ ترین روزهای غرفه تبیان از آغاز نمایشگاه تا به امروز بود . این روز را می توان به دو بخش تقسیم کرد: از صبح تا قبل از افطار به علت اینکه اکثر دانش آموزان مدارس از صبح تا قبل از افطار از نمایشگاه با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش هفتمین روز نمایشگاه قرآن کریم


روز هفتم نمایشگاه یکی از شلوغ ترین روزهای غرفه تبیان از آغاز نمایشگاه تا به امروز بود . این روز را می توان به دو بخش تقسیم کرد:

از صبح تا قبل از افطار

به علت اینکه اکثر دانش آموزان مدارس از صبح تا قبل از افطار از نمایشگاه بازدید می کنند می توان این قسمت از روز را مختص آنها دانست که معمولاً یکی از شلوغ ترین ساعات غرفه نیز می باشد. حضور دانش آموزان مدارس مختلف از جمله دبیرستان آبسال، راهنمایی پیشرو، راهنمایی پارسائیان و هنرستان فنی و حرفه ای معصومیه در غرفه تبیان و عضویت بیش از 100 نفر از آنها در سایت تبیان از نکات قابل توجه این روز بود.

از سوی روابط عمومی موسسه تبیان "موس پد"هایی در چهار طرح تهیه شده که صبح ها با انجام مسابقه برای دانش آموزان به آنها تعلق می گیرد. دو تصویر روی این موس پدها متعلق به تیم ملی فوتبال ایران و حسین رضازاده قوی ترین مرد جهان است. این دو نمونه موس پد مورد استقبال اکثر بچه ها قرار گرفت . شما هم می توانید در روزهای آتی با مراجعه به غرفه تبیان این گونه جوائز را دریافت نمایید.

پخش تیزر بازدید آقای خاتمی (رئیس جمهور سابق) از مؤسسه تبیان روی ویدئو پروژکتور نیز توجه بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب کرد.

بعد از افطار

کمی بعداز افطار رفته رفته بر تعداد بازدیدکنندگان افزوده شد به نحوی که در ساعت 20 تعداد بازدیدکنندگان به اوج خود رسید .نکته قابل توجه اینکه هر چه از روزهای ماه مبارک رمضان می گذرد بر تعداد بازدید کنندگان افزوده می شود.

دوربین شبکه خبر با حضور در مقابل غرفه تبیان دقایقی با آقای خطیبی (مدیر فروش تبیان ) به انجام مصاحبه پرداخت.

ازدحام بازدیدکنندگان نیز تا ساعات پایانی نمایشگاه ادامه داشت.

در اینجا جا دارد از همکاران بخش اینترنت و سخت افزار تشکر نماییم که با زحمات فراوان بر رایانه های مستقر در نمایشگاه نظارت کامل و مستمر دارند.

انجمنها :

نام انجمنها : دانش آموزی و اموزش

دو تن از مدیران این انجمن (آقایان هاشمی و رحمانی پور) و تعدادی از اعضاء (خانمها عرب زاده، تقی زاده، آقایاری، کبری بابامرادی، خدیجه بابامرادی) با حضور در غرفه تبیان و با تهیه بروشوری به معرفی انجمن ها و نحوه عضویت در انجمن ها پرداختند. همچنین در این بروشور به معرفی انجمن های دانش آموزی و آموزش و برخی از مباحث پیشنهادی در مورد این انجمن ها پرداخته شده است.

در ادامه مدیران انجمن دانش آموزی و آموزش با طرح یک سئوال و اختصاص جوائزی مسابقه ای ترتیب دادند و سپس در ساعت 30/16 با قید قرعه میان پاسخ های صحیح به 40 نفر از دانش آموزان شرکت کننده هدایایی اهداء کردند. شور و شوق دانش آموزان در هنگام قرعه کشی و اهداء جوائز بسیار جالب و دیدنی بود به نحوی که غرفه های دیگر را تحت الشعاع قرار داده بود. بعد از افطار نیز قرعه کشی مشابهی با 40 هدیه دیگر انجام شد.

از دیگر برنامه ها می توان به حضور دانش آموزان بازدید کننده از غرفه اشاره کرد که پس از بحث و گفتگو در مورد مشکلات دانش آموزان از زبان خودشان، هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

نکته قابل توجه در مورد برنامه امروز، حضور تعداد کثیری از بازدیدکنندگان در قسمت انجمن ها بود که باعث شد همکاران اداره کننده غرفه که 7 نفر بودند با تلاش فراوان قادر به رسیدگی کافی به همه بازدیدکنندگان گردند.

میهمانان:

حجت الاسلام والمسلمین آقای سجادی (مدیر دفتر تبیان اصفهان)، آقای مهندس وزیری و خانم عمادی (مدیر مدرسه اینترنتی تبیان) با حضور در غرفه از نزدیک با فعالیت انجمن دانش آموزی و آموزش آشنا شدند.

دیگر اخبار نمایشگاه قرآن کریم:

- معرفی غرفه و سایت دانشکده علوم حدیث موضوع این بخش است:

دانشکده علوم حدیث اولین مرکز رسمی آموزش عالی کشور است که با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکی از پرکاربردترین و زیربنایی ترین رشته های علوم اسلامی را به صورت تخصصی به دانشجویان خود آموزش می دهد.

این دانشکده مجازی فرصتی استثنایی در اختیار مشتاقان فراگیری علوم اسلامی و داوطلبان تحصیلات دانشگاهی قرار داده است. علاقه مندان می توانند از هر نقطه جهان و در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکده، پس از ثبت نام، از امکانات و دروس آن استفاده کنند. عضویت در این سایت رایگان می باشد.

برای استفاده از این سایت می توانید از طریق اینترانت رایگان تبیان به سایت دانشکده علوم حدیث دسترسی پیدا نمایید.

نشانی سایت دانشکده علوم حدیث:

HTTP://WWW.HADITH.AC.IR

است.

ضمناً غرفه این دانشکده نیز در نمایشگاه قرآن کریم دائر می باشد.

حاضرین در این روز :

خانم همت و آقایان بابایی (مدیر روابط عمومی) ، محمدی (مدیر کاربران و انجمنها) ، خطیبی ( مدیر فروش) ، ایوبی ، حسن زاده ، حریریان ،حدادی ، عطار ، رضایی، شادان، اجاقی ،جلمبادانی ،حمزه، عباس زادگان ، بهادری ، حسن پور ،و افتخاری

کاربران : خانمها عرب زاده، تقی زاده، آقایاری، کبری بابامرادی، خدیجه بابامرادی

و آقایان قندیان ،هاشمی و رحمانی پور و هادی زاره

روابط عمومی موسسه تبیان