تبیان، دستیار زندگی
«جنایات وجنحه» یک اثر پلیسی است، با داستانی که کمتر در سینما مورد استفاده قرار گرفته است. حمید رضا محسنی، کارگردان فیلم " جنایت وجنحه " ضمن بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار سینمایی "مهر"، در مورد مراحل آماده سازی و ویژگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یلم پلیسی "جنایات و جنحه" در مرحله تدوین


«جنایات وجنحه» یک اثر پلیسی است، با داستانی که کمتر در سینما مورد استفاده قرار گرفته است.

حمید رضا محسنی، کارگردان فیلم " جنایت وجنحه " ضمن بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار سینمایی "مهر"، در مورد مراحل آماده سازی و ویژگی های فیلم گفت:فیلم یک اثر پلیسی است و کار از یک قصه نویی برخوردار می باشد که کمتر در سینمای ما مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: فیلمبرداری این فیلم نهم مهر ماه، در تهران و شمال کشور به پایان رسید و برای اولین بار از سیستم hdv در فیلمبرداری فیلم در سینما استفاده کردیم که درهنگام تبدیل به نسخه35 میلیمتری فیلم از کیفیت بهتری برخوردار شود.

محسنی خاطر نشان کرد: تدوین فیلم توسط خودم در حال انجام است و موسیقی فیلم را نیز پیمان ابدالی و امیر نجفی می سازند.

وی افزود: داستان فیلم در باره چند جوان است که در یک میهمانی شرکت می کنند و به دلیل استفاده از مواد مخدر، قتلی در این میهمانی رخ می دهد.

عوامل سازنده فیلم "جنایت و جنحه" عبارتند از: نویسنده و کارگردان - حمید رضا محسنی ، فیلمبردار- مهدی شبانی، چهره پرداز - پدرام زرگری، عکاس - جعفر گودرزی، تهیه کنندگان - رامین محسنی و مریم ضابطی.

همچنین بازیگران این فیلم را رضا رویگری، رضا آشتیانی، مهرانه مهین ترابی، جلیل فرجاد، شهنام شهابی،... شامل می شوند.

مطالب مرتبط

شرف الدین: ژانر پلیسی متولی ندارد

جشنواره فیلم های پلیسی در رشت

خبر هنری( 15 مهر)

منبع : خبرگزاری مهر