تبیان، دستیار زندگی
شبکه ثامن تی وی، اقدام به ساخت فیلمی در پاسخ به ادعاهای کشیش افراطی امریکایی کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاسخ به کشیش افراطی

پس از تصمیم افراطی کشیش تری جونز، مبنی بر سوزاندن قرآن در روز  11 سپتامبر که در پی واکنش جهانی مجبور به عقب نشینی شد، شبکه جهانی ثامن تی وی اقدام به تهیه فیلم" آتش بر کلمه" نمود.

قرآن

این فیلم که در پاسخ به اقدام این کشیش افراطی ساخته شده است، ضمن حفظ احترام تمامی ادیان آسمانی، ریشه های این اقدام را مورد واکاوی قرار داده است.

به گزارش تابناک، محمد کاشانی، مسئول طرح و  برنامه شبکه جهانی ثامن گفت: فیلم آتش بر کلمه پاسخی از رنگ هنر برای کسانی است که جنس نقد را نمی شناسند و از ظرافت های کلام بی خبرند و  با به آتش کشیدن اندیشه ها، در صدد جلب توجه دیگران هستند.

پس از تصمیم افراطی کشیش تری جونز، مبنی بر سوزاندن قرآن در روز  11 سپتامبر که در پی واکنش جهانی مجبور به عقب نشینی شد، شبکه جهانی ثامن تی وی اقدام به تهیه فیلم" آتش بر کلمه" نمود

این فیلم، پاسخ های متین و محکمی برای جناب تری جونز دارد. و این کشیش را با سوال های اساسی روبه رو می کند. فیلم آتش بر کلمه روز سه شنبه ساعت 21 به وقت تهران و ساعت 17.30 به وقت گرینویچ از شبکه ماهواره ای ثامن تی وی پخش می شود و باز پخش آن به وقت تهران، ساعت 9 و 3 بامداد فردای آن خواهد بود.

یازده سپتامبر

همچنین به زودی نسخه انگلیسی آن نیز در همین شبکه پخش خواهد شد.


 گروه هنر تبیان