تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی گفت: پاتك زدن و شرایط را وارونه جلوه دادن برای اولین بار نیست كه از سوی همین كادر فنی در باشگاه پیروزی اتفاق می‌افتد. اكبر غمخوار پس از اقدام كادر فنی تیم فوتبال پیروزی مبنی بر تعطیلی تمرینات و ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غمخوار: هواداران پرسپولیس می دانند مشکل کجاست


مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی گفت: پاتك زدن و شرایط را وارونه جلوه دادن برای اولین بار نیست كه از سوی همین كادر فنی در باشگاه پیروزی اتفاق می‌افتد.

اكبر غمخوار پس از اقدام كادر فنی تیم فوتبال پیروزی مبنی بر تعطیلی تمرینات و شركت نكردن در رقابتهای لیگ اظهار داشت: معمولا در شرایط بحرانی و وضعیتی كه به نفع عده‌ای ازدوستان نباشد آنها اقدام به وارونه جلوه دادن شرایط می‌كنند. اینگونه كارها را قبلا نیز انجام داده بودند و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

وی افزود: عواقب این گونه تصمیمات مستقیما بر عهده‌ی كسانی است كه مسبب آن هستند و هر اتفاقی بیفتد باید پاسخگو باشند.

غمخوار اظهار داشت: در دوران مدیریت من نیز پس از بازی پرسپولیس با تیم ملوان عده‌ای از بازیكنان با رهبری كادر فنی اقدام به امضا كردن طومار و مطرح كردن درخواست‌هایی خارج از وظایف خود را داشتند كه با هماهنگی سازمان تربیت بدنی اقدام شایسته انجام شد و با تایید سازمان مسببان را از مربیگری كنار گذاشتیم. آنها می‌خواهند سازمان را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند ولی بعید به نظر می‌رسد به هدفشان دست یابند.

وی خاطر نشان كرد: پرسپولیس ملك شخصی یا مغازه‌ی اختصاصی نیست كه بخواهد با اراده‌ی یك فرد تعطیل شود. قطعا سازمان در مقابل این جریان كوتاه نخواهد آمد و برخورد لازم با مسببان آن انجام خواهد شد.

مدیر عامل سابق باشگاه پیروزی افزود: پرسپولیس دارای بازیكنان خوبی است. نتیجه نگرفتن این تیم هیچ ربطی به مشكلات مالی ندارد. بازیكن خوب همیشه باید خوب بازی كند. هر چند كه دغدغه‌های مالی نیز موضوعی است كه باشگاه باید به دنبالش باشد اما این مهم نمی‌تواند به عنوان تاثیرگذارترین موضوع در كسب نتایج باشد.

وی تاكید كرد: اگر تیم فوتبال پیروزی روز جمعه در مقابل برق شیراز بازی نكند هواداران جواب این تیم را خواهند داد.

غمخوار با رد شایعه‌ی خط دهی به هواداران پرسپولیس برای سر دادن شعار علیه علی پروین گفت: مگر می‌توان به چهل هزار هوادار خط داد. قطعا بازی بد تیم فوتبال پیروزی هواداران را نیز هوشیار كرده است و آنان فهمیده‌اند كه مشكل اصلی كار كجاست.

 غمخوار خواهان برکناری پروین شد