تبیان، دستیار زندگی
حسن رنگرز در گفت و گویی با تائید خبر نامه سعیدلو به مقام معظم رهبری گفت:« می خواهیم نظر ایشان درباره مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی لحاظ شود.»........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نامه سعیدلو به رهبری برای کسب تکلیف!

علی سعیدلو

حسن رنگرز در گفت و گو با ایسنا ، با تائید خبر نامه سعیدلو به مقام معظم رهبری گفت:« می خواهیم نظر ایشان درباره مصاف با ورزشکاران رژیم صهیونیستی لحاظ شود.»

به گزارش خبرآنلاین محمدرضا یزدانی خرم که یکشنبه شب برای تشریح وضعیت کشتی ایران پس از مسابقات جهانی مسکو به برنامه «استودیو 6» شبکه خبر رفته بود، از ارسال نامه رییس سازمان تربیت بدنی به مقام معظم رهبری برای "کسب تکلیف" درباره وضعیت رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خبر داد.

مشاور امور جوانان رییس سازمان تربیت بدنی  با تایید این مطلب اظهار کرد: من از سعیدلو به دلیل ارسال این نامه تشکر می کنم. سعیدلو به ورزش اشراف کامل دارد. فرستادن نامه ضرورتی انکار ناپذیر بود. به جرات می گویم ورزشکاران ما افرادی ولایت مدار، معتقد و بسیار متعصب به مسایل ارزشی کشور هستند.

علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی

ورزشکاران ما 15 سال از عمر و جوانی خود می گذرند تا برای کشورشان مدال بگیرند. شما می بینید که آنها در مقاطع حساس مسابقات از رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس خودداری می کنند. از این فداکاری نمی توان با مسایل مالی قدردانی کرد. جوانان ورزشکار ما سفیران شایسته کشور هستند.

وی ادامه داد: قطعا هر آنچه که مقام معظم رهبری یا رییس جمهور تبیین کنند ما گوش به فرمان هستیم. سعیدلو با نگرش خوبی از دریچه فنی به این مساله نگاه کرده، قطعا هر آنچه که از این مکاتبه تبیین شود هم به صلاح ورزش کشور و هم به صلاح قهرمانان ماست.

البته گفتنی است جزییات بیشنری از محتوای این نامه منتشر نشده است .

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری