تبیان، دستیار زندگی
برای كمك به پرسپولیس ازهیچ تلاشی دریغ نمی‌كنم پرسپولیس شخصی نیست كه یك روزه با تصمیمات فردی تعطیل شود. محمد حسن انصاری فرد كه به عنوان یكی از گزینه‌های هیات مدیره باشگاه پیروزی مطرح است، اظهار كرد: پرسپولیس یك باشگاه مردمی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاری فر: پرسپولیس شخصی نیست كه باتصمیمات فردی تعطیل شود

برای كمك به پرسپولیس ازهیچ تلاشی دریغ نمی‌كنم


پرسپولیس شخصی نیست كه یك روزه با تصمیمات فردی تعطیل شود.

محمد حسن انصاری فرد كه به عنوان یكی از گزینه‌های هیات مدیره باشگاه پیروزی مطرح است، اظهار كرد: پرسپولیس یك باشگاه مردمی است كه خیلی از ایرانیان به آن عشق می‌ورزند. این باشگاه متعلق به فرد نیست كه فردی اداره شود.

وی تصریح كرد: تعطیلی تمرینات از سوی علی پروین اشتباه بزرگی است كه اتفاق افتاده است. بزرگان این تیم بهتر است در این شرایط عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند.

انصاری فرد افزود: پرسپولیس باید به تمریناتش ادامه دهد و بازی‌هایش را نیز پیگیری كند.

وی خاطر نشان كرد: به نظر می‌رسد پرسپولیس در بعد فنی نیاز به یك تغییر اساسی دارد. اگر باشگاه به طور كامل سامان یابد و مشكلات مالی آن نیز مرتفع شود باید این تغییر برای بهتر شدن شرایط انجام شود. به نفع پرسپولیس خواهد بود كه از روش‌های سنتی مربیگری به روش نوین و روز جهانی برسد.

انصاری فرد تاكید كرد: پرسپولیس با این تركیب فنی به هیچ جا نخواهد رسید. مدیریت جدید تحت هر شرایطی باید فكر اساسی برای این روند داشته باشد. بهتر است دوستان كنونی نیز اطلاعات فنی خود را به روز كنند.

وی با بیان این كه مدیران قبلی، سازمان تربیت بدنی و هیات مدیره‌ی كنونی پرسپولیس باید نسبت به روند موجود در پرسپولیس پاسخگو باشند ، گفت: آنهایی كه از قبل دستی بر آتش داشته‌اند باید در قبال وضعیت كنونی احساس مسوولیت كنند و نسبت به این شرایط پاسخ قانع كننده‌ای را به هواداران بدهند. اگر در شروع رقابت‌ها اندكی نسبت به شرایط تیم تامل می‌شد كار به اینجا نمی‌كشید.

وی به سازمان تربیت بدنی توصیه كرد كه هر چه زودتر تكلیف هیات مدیره جدید پرسپولیس را روشن كند تا با تدبیر لازم برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

انصاری فرد كه صبح دیروز با علی آبادی دیدار كرده در خصوص احتمال حضورش در باشگاه پیروزی نیز گفت: اگر بتوانم برای پرسپولیس موثر باشم قطعا دریغ نخواهم كرد.

 اعتراض تماشاگران به پروین و تحریم استقلال و پرسپولیس 

 پروین: پول ندهند نه تمرین می کنیم نه بازی