تبیان، دستیار زندگی
اگر مشكل منم، می‌روم ولی ...!؟ سرمربی تیم فوتبال پیروزی پس از توقف برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا پول ندهند تمرین نمی‌كنیم و در مسابقات لیگ نیز شركت نخواهیم كرد. علی پروین اظهار كرد: در شرایط كنونی تنها مشكلات مالی باعث شده اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین:پول ندهند نه تمرین می‌كنیم نه بازی

اگر مشكل منم، می‌روم ولی ...!؟


سرمربی تیم فوتبال پیروزی پس از توقف برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: تا پول ندهند تمرین نمی‌كنیم و در مسابقات لیگ نیز شركت نخواهیم كرد.

علی پروین اظهار كرد: در شرایط كنونی تنها مشكلات مالی باعث شده است كه پرسپولیس نتیجه نگیرید. طوماری به سازمان تربیت بدنی نوشته‌ایم و همه امضا كرده‌اند و تا پول ندهند بازی نمی‌كنیم.

وی تصریح كرد: بازیكنان شهرستانی را به خانه‌هایشان فرستاده‌ایم و باید تكلیف پرسپولیس روشن شود.

پروین كه پیش از این اعلام كرده بود در صورت نتیجه نگرفتن برابر ذوب‌آهن كادر فنی را تغییر می‌دهد، خاطر نشان كرد: هواداران علیه تیم و كادر فنی شعار می‌دهند، اگر مشكل من هستم می‌روم ولی ببینید در باشگاه چه می‌گذرد!؟

وی افزود: تمرینات در كارگران را نیز تعطیل كرده‌ایم. همه بازیكنان نیز متفق‌القول هستند كه تا سامان یافتن وضعیت موجود تمرین نكنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیروزی همچنین خواستار رسیدگی سازمان تربیت بدنی به وضعیت پرسوپلیس و روشن شدن تكلیف نهایی آن شد.

وی خاطر نشان كرد: زمانی كه تیم ذوب‌آهن این طور زیبا و هدفمند بازی می‌كند معلوم است كه هیچ مشكل مالی ندارند و همه‌ی امكانات را دارند. پرسپولیس نیز باید این شرایط را دارا شود.

پروین تاكید كرد: با این وضعیت طبیعی است كه پرسپولیس نتیجه نگیرد.

گفتنی است پس از تساوی روز یكشنبه پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان، به دلیل اعتراض به وضعیت فعلی باشگاه، تمرینات تیم تعطیل شد.

همچنین بازیكنان پس از این بازی طوماری نوشتند و خطاب به رییس سازمان تربیت بدنی اعلام كردند اگر مشكلات مالی این تیم حل نشود تا اطلاع ثانوی تمرین نخواهند كرد و حتی در مسابقات لیگ نیز شركت نمی‌كنند.

 پرسپولیس متوقف شد اسطوره پروین فرو ریخت 

 اعتراض تماشاگران به پروین و تحریم استقلال و پرسپولیس 

 غمخوار خواهان برکناری پروین شد