تبیان، دستیار زندگی
مسئول انفورماتیك سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ازشركت در حدود 30 هزار نفر در مسابقه اینترنتی قرآنی ندای اندیشه در ماه مبارك رمضان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شركت 30 هزار نفر در مسابقه اینترنتی «ندای اندیشه» در یزد

تبیان یزد

مسئول انفورماتیك سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد ازشركت در حدود 30 هزار نفر در مسابقه اینترنتی قرآنی ندای اندیشه در ماه مبارك رمضان خبر داد.

«امین نظارات» مسئول انفورماتیك سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران، همچنین از استقبال گسترده مردم از مسابقه قرآنی ندای اندیشه در ماه مبارك رمضان خبر داد.

وی اظهار كرد: مسابقه قرآنی ندای اندیشه كه در ماه مبارك رمضان به صورت هر روزه و هر روز از یك جزء قرآن مجید برگزار ‌شد با استقبال چشمگیر و گسترده مردم روبه‌رو شد و فراتر از حد انتظار بود.

نظارات گفت: در ابتدا پیش بینی شده بود كه روزانه 400 الی 500 نفر در این مسابقه شركت كنند اما این تعداد پیش بینی بسیار كمتر از واقعیت بود و روزانه 1000 شركت كننده در این مسابقه حضور داشتند.

وی افزود: این مسابقه روزانه 5 الی 10 برنده را اعلام میكرد و هر روز از سوره‌های مختلف قرآنی سوالات خاصی ارائه می‌شد.

وی در ادامه به حضور گسترده نوجوانان در این مسابقه قرآنی اشاره كرد و افزود: درحدود 70 درصد از پاسخ دهندگان جوابهای صحیح ارائه می‌دادند.

وی هدف از اجرای این مسابقه قرآنی را كه برای اولین بار در سایت تبیان یزد برگزار شده بود توجه جوانان و نوجوانان و به طور كلی كلیه اقشار جامعه به مطالب غنی كه می توان در سایتها و پایگهاه‌های اینترنتی ارائه شود؛ عنوان كرد.

نظارات ادامه داد: این مسابقه در ایام دیگر سال نیز بر طبق مناسبتهای مذهبی و دینی نیز ادامه دارد و در هر ماه، یك هفته به سوالات و مسابقات قرآنی اختصاص داده می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی