تبیان، دستیار زندگی
نهمین پیروزی متوالی چلسی برتری منچستر و شكست آرسنال چلسی به نهمین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس دست یافت. در هفته‌ی نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی 5 بر یك بولتون را مغلوب كرد كه دروگبا و لمپارد هر كدام دو گل به ثمر رساندند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج لیگهای آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا و انگلیس


نهمین پیروزی متوالی چلسی

برتری منچستر و شكست آرسنال

چلسی به نهمین پیروزی خود در لیگ برتر انگلیس دست یافت.

در هفته‌ی نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، چلسی 5 بر یك بولتون را مغلوب كرد كه دروگبا و لمپارد هر كدام دو گل به ثمر رساندند. تیم مورینیو از 9 دیدار خود صاحب 9 پیروزی شده است و در آستانه‌ی ثبت یك ركورد است.

در سایر دیدارهای انجام شده، منچستر یونایتد با گلزنی رونی، نیستلروی و روسی 3 بر یك ساندرلند را مغلوب كرد و آرسنال 2 بر یك از وست بروم شكست خورد. در جدول رده‌بندی پس از چلسی 27 امتیازی، تاتنهام با 18 امتیاز در مكان دوم است و منچستر یونایتد با 10 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در مكان سوم قرار گرفته است.

توقف بایرن مونیخ؛ شكست هامبورگ

كریمی، مهدوی‌كیا و زندی بازی كردند

بایرن مونیخ در دقیقه‌ی نود برابر شالكه متوقف شد تا وردربرمن به صدر جدول بوندس‌لیگا صعود كند.

در هفته‌ی نهم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، بایرن مونیخ در حالی كه با گل سانتاكروز از شالكه پیش بود در آخرین دقیقه‌ بازی با گل لارسن متوقف شد. علی كریمی در این دیدار از دقیقه‌ی 82 به جای دایسلر به زمین آمد.

هامبورگ نیز در زمین خود با یك گل مغلوب ولفسبورگ شد تا نتواند از شكست بایرن استفاده كند و به صدر جدول راه یابد. مهدی مهدوی‌كیا از دقیقه‌ی 66 به جای دمل بازی كرد.

اما وردربرمن از توقف بایرن و هامبورگ بهترین استفاده را برد و 6 بر 2 مقابل نورنبرگ به پیروزی رسید تا با 22 امتیاز و به خاطر تفاضل بهتر نسبت به بایرن در مكان نخست جدول قرار گیرد.

میروسلاو كلوزه سه گل و كلاسینچ دو گل برای وردربرمن به ثمر رساندند.

همچنین كایزرسلاترن به تساوی پر گل 3 بر 3 برابر دورتموند دست یافت كه فریدون زندی از نیمه‌ی دوم به جای متومو به زمین آمد. این دیدار نبرد آلتین توپ از كایزرسلاترن و اسمولارك از دورتموند بود كه هر كدام سه گل برای تیم‌های خود به ثمر رساندند.

پیروزی رئال مادرید با درخشش رونالدو

تساوی پر گل بارسلونا برابر دپورتیو

شكست مسینا از یوونتوس

رئال مادرید با سه گل رونالدو اتلتیكو مادرید را شكست داد تا به صدر جدول صعود كند.

در آغاز هفته‌ی هفتم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، رئال مادرید با سه گل رونالدو توانست دیگر تیم مادرید یعنی اتلتیكو را شكست دهد تا با 15 امتیاز صدرنشین شود.

در دیگر دیدار مهم لالیگا، بارسلونا در حالی كه 3 بر یك در زمین دپورتیو لاكرونیا از این تیم پیش بود، با تساوی 3 بر 3 متوقف شد. اتوئو و رونالدینیو (دو گل) برای بارسلونا گلزنی كردند. بارسلونا با 10 امتیاز در مكان پنجم جدول ایستاده است.

همچنین رقابت‌های این هفته سری A ایتالیا با انجام دو بازی آغاز شد كه یوونتوس توانست با تك گل دل پیرو برابر مسینا پیروز شود. رحمان رضایی در این دیدار در تركیب ثابت مسینا قرار داشت.

در دیگر دیدار انجام شده نیز اودینزه 3 بر 2 سیه‌نا را مغلوب كرد.