تبیان، دستیار زندگی
یک استاد دانشگاه گفت: روپوش یکدست مدرسه دانش آموز را برای حضور در فضای آموزشی آماده می کند.بابک مقدسی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بر اهمیت فورم مدرسه برای دانش آموزان تأکید کرد و افزود: زمانی که دانش آموزان با فورم یکدست وارد مدرسه می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روپوش یکدست در مداس و فضای آموزشی

بهداشت مدارس

در گفت و گو با پانا عنوان شد:

    روپوش یکدست مدرسه دانش آموز را برای فضای آموزشی آماده می کند

خبرگزاری پانا: یک استاد دانشگاه گفت: روپوش یکدست مدرسه دانش آموز را برای حضور در فضای آموزشی آماده می کند.

بابک مقدسی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بر اهمیت فورم مدرسه برای دانش آموزان تأکید کرد و افزود: زمانی که دانش آموزان با فورم یکدست وارد مدرسه می شوند علاوه بر هماهنگ شدن آن ها با سایر دانش آموزان، تفاوت های مالی نیز از میان برداشته می شود و تجملات در آموزش جایگاهی پیدا نمی کند.

وی برنامه ریزی برای روپوش و فورم دانش آموزان به خصوص دختران را مورد تأکید قرار داد و گفت: روپوش مدرسه باید متناسب با فرهنگ و حجاب اسلامی باشد تا مدرسه از اهداف آموزشی و تربیتی خود  جدا نشود.

مقدسی با اشاره به اهمیت توجه به ویژگی شادابی و نشاط در دانش آموزان، اذعان داشت: مدل، رنگ و راحتی روپوش مدرسه در رضایت دانش آموز و اولیای وی بسیار تاثیر گذار است.

وی در پاسخ به لزوم اجرای طرح محرم سازی مدارس دخترانه اظهار کرد: مدارس دخترانه باید به صورتی طراحی شوند تا دانش آموز در آن احساس امنیت و آرامش کند و بتواند از فضای ورزشی مناسبی بهره مند شود.

خبرگزاری پانا

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان - تنظیم: نسرین صادقی