تبیان، دستیار زندگی
خبرگزاری پاراگوئه به نقل از فدراسیون فوتبال این كشور اعلام كرد كه تیم ملی پاراگوئه، روزهای یازدهم و سیزدهم نوامبر (20 و 22 آبان) در تورنمنت چهار جانبه‌ی ایران شركت خواهد كرد. خبرگزاری پاراگوئه اعلام كرد:« تیم ملی به سرمربیگر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران و پاراگوئه در تورنمنت چهار جانبه تهران


خبرگزاری پاراگوئه به نقل از فدراسیون فوتبال این كشور اعلام كرد كه تیم ملی پاراگوئه، روزهای یازدهم و سیزدهم نوامبر (20 و 22 آبان) در تورنمنت چهار جانبه‌ی ایران شركت خواهد كرد.

خبرگزاری پاراگوئه اعلام كرد:« تیم ملی به سرمربیگری اینبال روئیز در تورنمنت ایران كه روزهای یازدهم و سیزدهم ماه بعد برگزار می‌شود شركت خواهد كرد و پس از آن با تیم منطقه‌ی كاتالان بارسلونا در بیست و هشتم دسامبر دیدار می‌كند و بیست و نهم مارچ نیز با تیم ملی مكزیك روبرو می شود.»

گفتنی است؛ برانكو ایوانكوویچ در گفت‌وگو با خبرنگاران از انجام یك دیدار دوستانه با تیم ملی پاراگوئه یا برگزاری یك تورنمنت چهارجانبه با حضور این تیم خبر داده بود اما با توجه به خبر مخابره شده از سوی خبرگزاری پاراگوئه مبنی بر حضور تیم ملی این كشور در تورنمنت ایران، به نظر می‌رسد، انجام این دوره از مسابقات در ایران قطعی شده باشد.

تیم ملی پاراگوئه در منطقه‌ی آمریكای جنوبی پس از تیم‌های برزیل، آرژانتین و اكوادور با قرار گرفتن در مكان چهارم به جام جهانی آلمان صعود كرده است.

 تحلیل فنی بازی ایران - کره 

 گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ