تبیان، دستیار زندگی
در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، که پس از اتمام نماز جمعه تهران بود با استقبال خوبی از سوی مردم و علاقه‌مندان به قرآن مواجه شد به طوری که می‌توان گفت: امروز پر ازدحام‌ترین روز نمایشگاه از ابتدا تاکنون بوده است و شا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش چهارمین روز نمایشگاه قرآن


در چهارمین روز برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، که پس از اتمام نماز جمعه تهران بود با استقبال خوبی از سوی مردم و علاقه‌مندان به قرآن مواجه شد به طوری که می‌توان گفت: امروز پر ازدحام‌ترین روز نمایشگاه از ابتدا تاکنون بوده است و شاید در این چهار روز جمعیتی که به نمایشگاه آمده بودند یک سوم جمعیت امروز بود. در هر حال غرفه تبیان هم از همان ساعات اولیه آغاز کار نمایشگاه به اتفاق همکاران حاضر کار خود را شروع کرد. طبعاً جمعیت زیاد سالن با دیدن غرفه تبیان ما را تنها نگذاشتند و لحظات پر شوری آفریدند. اکثر قریب به اتفاق مراجعه کنندگان کسانی بودند که با با سایت آشنا بودند و یا نام آن را شنیده بودن به همین دلیل قسمت سایت واحد عضوگیری جزو بخش‌های پر مراجعه کننده غرفه بود.

قسمت بازدید سایت و عضویت همچون گذشته شلوغ و پر مشتری بودند در ضمن در قسمت ورزشی تصاویر مراسم ازدواج علی دایی و در اجتماعی تست هوش روانشناسی جزو پرطرفدارترین صفحات و مطالب سایت و نرم افزار مشکاه جزو پرفروش ترین‌ها بودند.

ساعت پایان نمایشگاه به علت استقبال بازدیدکنندگان به مدت یک ساعت تا ساعت 23 شب تمدید شد.

انجمن ها :

در ادامه سلسه برنامه‌های انجمن‌ها امروز انجمن علم و فن‌آوری در غرفه تبیان حضور داشت، اعضای انجمن در طول زمان نمایشگاه با حضور در غرفه تبیان با هم دیدار داشتند، سمیناری با عنوان IT و رنسانس اسلامی قبل از افطار بوسیله مهندس رحمانی پور ارائه شد و بعد از افطار نیز سمینار آشنایی با گروه روباتیک توسط آقای مهندس نورآنیان ارائه شد .

میهمانان :

از میهمانان ویژه غرفه تبیان در روز جمعه می‌توان به آقای مهندس اسماعیلی (عضو هیئت مدیره و معاونت مالتی مدیا تبیان) ،آقای اصغری ( مدیر بخش محصولات چند رسانه ای نمایشگاه قرآن کریم) و آقای علی یزدانی (مدیر عامل پتروشیمی ماهشهر) اشاره کرد.

مهندس اسماعیلی ضمن بازدید از غرفه به سئوالات گزارشگر تبیان پاسخ گفت .

حاضرین در این روز :

آقایان : بابایی (مدیر روابط عمومی) ، محمدی (مدیر کاربران و انجمنها) ، خطیبی ( مدیر فروش ) ، ایوبی ، حسن زاده ، حریریان ، میقانی ،حدادی ، عطار ، رضایی ، اجاقی ،حمزه ،عباس زادگان ، شمشکی ، رضایی، انصاری و حسن پور

خانم ها : رحیمی ، مه آبادی و همت

کاربران : آقایان : سعیدی پور ، نورانیان ، حسینی ، قندیان

روابط عمومی موسسه تبیان